1.9

We Can Be Heroes

När främmande inkräktare kidnappar jordens superhjältar måste deras barn gå ihop och lära sig att arbeta tillsammans för att rädda både sina föräldrar och världen.

Originaltitel We Can Be Heroes
Regissör Robert Rodriguez
Manus Robert Rodriguez
Genre Drama, Komedi, Familjefilm, Action, Fantasy, 2020-talet
Skådespelare YaYa Gosselin, Lyon Daniels, Andy Walken, Hala Finley, Lotus Blossom, Dylan Henry Lau, Andrew Diaz, Isaiah Russell-Bailey, Akira Akbar, Nathan Blair, Vivien Lyra Blair, Priyanka Chopra, Pedro Pascal, Adriana Barraza, Boyd Holbrook, Christian Slater, Jj Dashnaw, Taylor Dooley, Sung Kang, Haley Reinhart, Christopher McDonald

karlmats
2021-02-08
Rodriguez gör det igen. Det tar inte många minuter innan jag sitter där och flinar i soffan igen över en av hans barnfilmer. Den halvlåga budgeten gör ingenting, ungarna kanske inte är de bästa skådisarna alltid men det är ingen som sticker ut negativt och Gosselin gör det bra i huvudrollen. De vuxna superhjältarna är kreativa och att få se Prince Oberyn igen är ju aldrig fel. Det är lite befriande med den här typen av filmer för de behöver inte hålla ihop speciellt bra logiskt, de behöver bara vara underhållande och det lyckas de med fullt ut. Inte riktigt lika bra som föregångaren med Lava Girl och Shark Boy, men det är fortfarande en film som får alldeles för mycket skit. För mig är det absolut en 3a.
Zebulonm
2021-01-08
Tycker den var helt okey. Men den blev nog lite bättre av att man såg den tillsammans med barnen.
HerrNenne
2021-01-05
Är lite överraskad att jag kunde se den här utan att hata den. Trots att det är en barnfilm. Trots att jag såg den dubbad. Det förtjänar lite kredd antar jag.
fridenpaden
2021-01-05
Insåg inte att det här var en Spy Kid-film förrän jag såg de dåliga specialeffekterna. Kidsen kanske gillar sånt här men det är inget för vuxna.
ellisario
2020-12-31
En barnfilm i samma stil som spy kids. En del duktiga barnskådisar men inget för vuxna.