2.3

We Go On

Paralyserad av sin rädsla för att dö, erbjuder Miles Grissom en belöning till den första personen som kan visa honom ett spöke, en ängel, en demon - något som kan bevisa för honom att vi går vidare efter vår död. Tre kandidater utses, en vetenskapsman, ett medium och en entreprenör, och tillsammans med hans överbeskyddande mor inleder han ett äventyr genom Los Angeles som spårar ur i en otänkbar mardröm.

Originaltitel We Go On
Regissör Jesse Holland, Andy Mitton
Manus Andy Mitton
Genre 2010-tal, Drama, Skräck, Thriller
Skådespelare Clark Freeman, Annette O'Toole, John Glover, Giovanna Zacarías, Jay Dunn, Laura Heisler, Ian Sharkey, Cassidy Freeman, Dig Wayne, Lucky Schwarz, Logan Kishi

silvertrain
2020-07-19
En bra, skämmande och intressant rysare! Gillar filmer om spöken och andar och sånt. Kan också sympatisera med huvudpersonen mycket då jag själv också lider av samma fobi för döden. Är också jätteräd att det inte finns något efter vårat jordeliv. Mest då efter att min mamma gick bort i cancer för några år sedan. Läser mycket om verkliga medier som skänker mig tröst genom min sorg. Och sen HATAR jag människor som försöker motbevisa livet efter detta och som försöker påpeka att medium ljuger! HATAR såna så kallade skeptiker! Som tur är så finns det äkta bevis som visar att det finns ett liv efter döden!
Hanness
2018-11-05
Rena sömnpillret..
Engravadlax
2017-06-06
Clark Freeman är usel, manus suger.