2.3

Weather Girl

En väderkvinna i Seattle flippar ut mitt under sändning på sin otrogne pojkvän som är programledare för morgonprogrammet och bestämmer sig för att flytta in hos sin lillebror.

Originaltitel Weather Girl
Regissör Blayne Weaver
Manus Blayne Weaver
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Tricia O'Kelley, Patrick J Adams, Ryan Devlin, Mark Harmon, Marin Hinkle, Jon Cryer, Jane Lynch, Blair Underwood, Brandon Barrera, Kaitlin Olson, Alex Kapp Horner

emzee
2015-12-02
Klichéartad story som framförs på ett oerhört taffligt och amatörmässigt sätt. Är detta en elevfilm? Nästan hela storyn förmedlades genom skådisarnas repliker, väldigt lite genom annat agerande, som gester, miner, miljöbilder. Användningen av musik var OK. Enda aningen originella biten var att hon var några år äldre än den schysta grabben.
Commandante
2013-04-01
Småtrevlig romcom utan den klassiska rusa-till-kyrkan-eller-flygplatsen-för-att-fånga-kärleken-i-sista-sekunden-scenen i slutet. Tack och lov.
eatfrog
2009-12-26
jepp, svag tvåa. klyschigt, slitet koncept, och svag regi.
Spidde
2009-12-22
Svag tvåa. Pajigt romantiskt drama som känns väldigt klyschigt och halvfärdigt. Finns några charmiga scener men den sista halvtimmen väntar man bara på att det ska ta slut.
Hro
2009-12-21
Okej till en början men går ner sig totalt. Typ en kass version av Network