2.3

What Just Happened?

Filmen skildrar två veckor av livet hos en falnande Hollywood-producent som har svårt att få sin senaste film gjord.

Originaltitel What Just Happened
Regissör Barry Levinson
Manus Art Linson
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Bruce Willis, Robert De Niro, Michael Wincott, Sean Penn, John Turturro, Robin Wright, Stanley Tucci, Kristen Stewart, Catherine Keener, Lily Rabe, Peter Jacobson, Moon Bloodgood, Sam Levinson

2021-06-04
En hel del bra skådisar men filmen blir bara en medelmåtta ändå...
NoWireHangers
2016-01-25
Robert De Niro skulle kunna spela den här rollen i sömnen och stundvis känns det som att han gör det också. Storyn är obefintlig och består mest av många sidohandlingar, varav den mest spännande handlar om huruvida Bruce Willis kommer att gå med på att raka av sitt skägg eller inte. Filmen känns mest som en väldigt blek kopia av "The Player" och liknande filmer.
MinotaurKing
2015-11-15
Rätt kul ändå.
AddeColciago
2014-12-31
Saknar spetsen för att lyckas med sin satir. Annars är det alltid kul att se De Niro.
annihilat0r
2011-12-28
"What Just Happened?" har ett manus som intresserar sinnena, fångar för stunden och visar Hollywoods vägar. Idén är trevlig. Jag tvivlar på att meningen eller syftet var att filmen skulle vinna en Oscar. De inblandade skådespelarna tyckte nog endast det var kul, ball och avslappnande att styra denna skutan - jämfört med deras annars mer generella karaktärsuppdrag. Jag trivdes för stunden. Kontentan är ett mer än godkänt tidsfördriv.
booby
2011-08-31
Kul idé men väldigt lamt och ointressant framförd.
dafreakish
2011-08-18
Underskattad liten skön pärla med roliga cameos och en De Niro som faktiskt inte känns så förbannat trött för en gångs skull.
Sopranos
2011-08-08
bra och rolig!
ShenLong
2011-07-25
typisk film där det packas in så många kändisar som möjligt att parodiera sig själva och industrin med ett på tok för tunt manus
swampblues
2010-10-15
Träffsäkert om Hollywood.Bara att få Bruce Willis att spela sig själv som ett ärkesvin är en bedrift i sig.