2.4

What's Your Number?

Ally Darling läser en artikel i en tidning, som får henne att tro att hon kommer att vara ensam för alltid och börjar därför söka bland sina ex efter den allra bäste. Allys snygge granne, Colin, hjälper henne att hitta sina ex mot att hon hjälper honom att undvika sin före detta flickvän.

Originaltitel What's Your Number?
Regissör Mark Mylod
Manus Gabrielle Allan, Jennifer Crittenden
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Anna Faris, Chris Evans, Ari Graynor, Blythe Danner, Ed Begley Jr, Oliver Jackson-Cohen, Heather Burns, Eliza Coupe, Kate Simses, Joel McHale, Chris Pratt, Zachary Quinto, Mike Vogel, Martin Freeman, Andy Samberg, Thomas Lennon, Anthony Mackie

AsianDawn
2016-06-06
En i grunden vanlig romantisk komedi som dock slipats med det grova sandpappret. Lyfter tack vare några riktigt roliga biroller!
Ramza
2016-06-05
Idén är bortom puckad och borde omöjligt kunna bli något sevärt. Men det överaskar och Anna Faris och Chris Evas släpar detta över godkänt strecket med sin charm.
SerinaPerdita
2016-05-11
Helt okej om en spolar förbi de mest pinsamma delarna.
2015-01-11
Jag är otroligt svag för Anna Faris i hennes tidigare överdrivna och komiska roller. Hennes roll i denna film får väl räknas som en av de allra mognaste rollerna hon har fått spela. Jag gillar filmens upplägg och tycker det finns något originellt i berättelsen, under ett tag i i alla fall, innan den sedan falla pladaskt innanför ramen för en romantisk komedi och slutet blir förutsägbart och en aning tråkigt. Filmen bjuder dock på en rad kul och underhållande skådiisar i birollerna.
a9davhar
2014-11-01
Nej, bortkastad tid... Förutsägbar och simpel, borde ha lärt mig att undvika dessa.
PeterTheW
2014-10-27
Fånigt som blir småkul tack vare gästspelen.
snyltare
2014-10-26
Ibland ville man kräkas (klädbasket??) men sen av nån anledning mot slutet ville jag ge den en svag trea ändå. Det var den där kvarten med bröllop, då grannen var borta, som jag gillade. Men nää. Nu känns trea för generöst, så jag sänker till två. Det är klädbasketens fel.
Xcid
2014-10-26
De stal en del av handligen från High Fidelity och packeterade den i skräp
Körsbär
2014-04-13
Skådespelar insatserna är det inte så mycket fel på, det klassiska hollywood manuset är felet. Men det finns några schyssta små saker som lyfter filmen ifrån ettan till tvåan i betyg.
HencePence
2014-01-19