2.6

When the Bough Breaks

Polisen i Houston hittar en plastsäck med sju avhuggna händer. Panik utbryter i staden och en expert på seriemördare, Audrey Macleah, kallas in för att lösa morden.

Originaltitel When the Bough Breaks
Regissör Michael Cohn
Manus Michael Cohn
Genre Drama, Thriller, 90-tal
Skådespelare Martin Sheen, Ron Perlman, Ally Walker, Tara Subkoff, Robert Knepper

johnaleks
2012-07-07
säga vad man vill om 90-talet men de kunde i alla fall göra hyfsade thrillers :)
Maxter
2007-12-01
Funka inget vidare faktiskt :(
Bredman
2007-11-15
För mig funkade denna psykologiska thriller. Såg den mitt i natten så den kändes rätt obehaglig bitvis, vilket antar jag, var avsedd effekt.
MaraJade
2007-11-07
En ok thriller. Men jag fann manuset lite osammanhängande, bland annat så tycker jag inte man fick en bra förklaring till varför pojken till slut hamnade på mentalsjukhuset...
djonipony
2007-05-18
började bra men blev sådär... perlman e bara med i 5 min och den är som en sämre Seven. Seven var en bra, normal thriller om en seriemördare, UTAN knäppa ungar som ritar på väggarna och en snyftstory om varför mördarem mördar.
zeta
2004-02-17
Uh-oh! Otäck story, men grymt fascinerande när den börjar nystas upp. Fantastiska rollprestationer, som väger upp det faktum att det känns som om filmen fått för dålig budget.
MonkeyWiz
2004-02-17
Stark och skrämmande rulle.
Linko
2002-12-22
Jag tycker också den var spännande, och ganska äcklig. Men var filmen typ nedklippt? det var en del konstiga luckor i den. Är serien "Profiler" baserad på Ally Walkers roll i denna film? Nån som vet?
NoWireHangers
2002-12-22
spännande thriller
KJ
2002-09-06
Tjejens prestation är hur bra som hellst. Bär hela filmen.