2.4

Whipped

Tre killar träffas varje söndag och skryter om sina erövringar under veckan. De är ganska framgångsrika och peppar varandra till nya bravader, men så träffar de Mia, och plötsligt känner de alla något speciellt för henne. Alla tre vill ha Mia för sig själva, och det blir slitningar i grabbgänget. Plötsligt är alla tre "Whipped" och rollerna blir så att säga ombytta..

Originaltitel Whipped
Regissör Peter M Cohen
Manus Peter M Cohen
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Amanda Peet, Brian Van Holt, Judah Domke, Zorie Barber, Jonathan Abrahams, Neriah Davis

Goham
2010-08-08
Trots Peet är den här ingen höjdare alltså, minns att den hyrdes på VHS å inte levererade back in the days

2007-01-14
En extremt enkelspårig komedi som blir uttjatad långt innan filmens eftertext visar sig.
arvidsollenby
2005-11-13
väldigt stereotypt, men det skall det väl kanske vara också. okej underhållning.
G.Malmberg
2005-04-02
Fan! Gick och hyrde en film jag visst redan sett... Hyfsad underhållning, den gifta snubben höjer filmen
JetLi
2005-04-01
Ja det ät ju så som det faktiskt är. Där finns "Slampor" och "mansslampor". Går inte att blunda för det.
dade
2005-03-14
Inte så lite förutsägbar, men jag håller med om att det var sköna one-liners i filmen =)
lizzard
2005-02-26
De är som besatta av henne!
tjompus
2004-11-13
Armgångsscenen är sjukt glad!
Boromir_III
2004-08-09
Frågan är vad som är mest motbjutande, Amanda Peet eller filmen i sig?
the_uncle
2004-08-08