1.3

White Rush

Polismannen Bill "Chick" Cicciolino och några vänner åker för att campa. I stället hamnar de mitt i ett skottdrama, och det dröjer inte länge förrän de står upp till knäna i pengar och kokain. En affär mellan narkotikahandlaren Brian och hans leverantör har gått snett. Chick ser chansen, gör slut på den svårt sårade narkotikahandlaren och föreslår sina vänner att de ska dela på bytet. Men de vet inte att Brian inte alls är död, och att den verkliga hjärnan bakom affären inte har tänkt att stå passiv och se sitt knark säljas i staden av den ohederlige polisen. Den supersexiga och dödsbringande kvinnliga yrkesmördaren Solange får i uppdrag att ta hand om Chick, och snart är jakten i gång.

Originaltitel White Rush
Regissör Mark L Lester
Manus C Courtney Joyner
Genre 2000-tal, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Judd Nelson, Charlie Schlatter, Deborah Zoe, Tom Wright, Eddie Velez, Louis Mandylor, Tricia Helfer, Sandra Vidal, Taylor Sheridan, Jason Cairns

jonbo
2006-12-08
Skräp. Louis Mandylor är en skräpig skådis och Judd Nelson fortsätter sin skitkarriär.