1.9

Who's Your Daddy?

En adopterad gymnasieelev från Ohio får reda på att han ärvt ett porrimperium. Han hamnar mitt i en maktkamp och hans nya vackra medarbetare kommer till hans undsättning.

Originaltitel Who's Your Daddy?
Regissör Andy Fickman
Manus Marie Veltre Druse, Jack Sekowski, Andy Fickman
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Brandon Jack James, Charlie Talbert, Christine Lakin, Ali Landry, Marnette Patterson, Dave Thomas, Colleen Camp, Justin Berfield, Robert Ri'chard, Martin Starr, Josh Jacobson, Kadeem Hardison, Lin Shaye, William Atherton, Robert Torti, Patsy Kensit

2014-11-16
En av de filmer som porträtterar unga killar och där man gärna blandar in humor i symbios med lättklädda kvinnor och sex. Liksom de flesta filmer inom detta område så glömmer man bort dem strax efter att man har sett dem. Ali Landry må vara hur vacker och sexig som helst men denna film skulle behöva mycket mer för göra den det minsta intressant. 1+
RichardEk
2013-07-17
Moralisk och pubertal sörja, långt från de tidiga American Pie - filmerna. Filmen är så förutsägbar och puttignuttig att det är ren slöseri med tid att se den. DEN ÄR SÅ DÅLIG! Även i ett genreperspektiv finns det inga ursäkter. Det enda småroliga är dubbeltydigheterna i själva filmtiteln.
Zelect
2011-09-13
starkaste ettan än sålänge.
hohohanne
2011-07-20
Helt värdelös egentligen och i vissa stunder hade jag lust att stänga av men den hade sina moments som gjorde den till en 2a.
Chrome
2010-03-19
Ja det är en intelligensbefriad film, någon enstaka rolig scen annars bara dravel rakt igenom.
henrik_a87
2009-12-17
värdelöst skådespel
Sovande_mannen
2009-05-07
spola genom filmen .....SKIT FILM ...fanns väl några snygga tjejer
Itake
2009-04-12
orkade inte ens se färdigt hela filmen. Inte ens boobies räddar den här filmen.
isan
2008-06-08
haha rolig ju!
Luciphere
2008-04-11
Karaktärerna som (givetvis) är tänkta att vara roliga känns endast störande. Dessutom en massa klichémoralkakor som man bara blir sååå trött på. Men ok, en del låg-nivå humor som alltid går hem dyker upp här och där... så...en svag, svag 2:a