2.4

Wild America

De tre bröderna Marshall, Marty och Mark drömmer om att bli naturfotografer. En sommar får de sina föräldrars tillåtelse att ge sig ut i den amerikanska vildmarken för att dokumentera djurlivet. De lånar pengar av sin pappa, köper en kamera och ger sig iväg. Den sommaren blir avgörande för de tre pojkarnas framtid.

Originaltitel Wild America
Regissör William Dear
Manus David Michael Wieger
Genre Äventyr, 90-tal
Skådespelare Devon Sawa, Jonathan Taylor Thomas, Jamey Sheridan, Frances Fisher, Scott Bairstow, Tracey Walter

Xenox
2012-07-19
Bra barnäventyrsfilm med fina miljöer.
cineasten89
2009-09-13
Mysig film, en barndomsfavorit.
ellabella94
2009-03-28
Såå overklig! En självklar 1:a. Det här är så djupt ner på bottnen att det knappt finns något värre.
Utvandrare
2008-08-21
Jag tror faktiskt bara att jag ger betyg efter killar i filmer ibland, haha!
O´Reilly
2008-02-08
Odiskutabel 1:a!
Linda81
2007-01-06
Den har sin charm (särskilt Jonathan Taylor Thomas), klart godkänd eftermiddags matiné.
Blink182
2007-01-06
funkar la som barnfilm. Men jag råder ingen över 13 att titta på den.
Gobo
2007-01-05
Nä nu är måttet rågat! En film som är såpass dålig att den enbart får visas på flygplan! Smörja som den här är svårt att hitta och när man väl gör det önskar man att man hellre stannat hemma å bakat knäck eller dyl. Se den inte. Istället rekomenderar jag "Mythbusters: Myten om dålig film, finns den?"
snoqalf
2007-01-05
Hade kanske kunnat få en tvåa om björnarna ätit upp ungjävlarna. Och gärna tidigt i filmen.
satina
2004-07-28
Den är jätte mysig, helt klart. En av många favoriter. Det kan ibland vara jobbigt att ha äldre bröder