2.2

Willy's Wonderland

En man tar jobbet som vaktmästare på nedlagda Willy’s Wonderland. Men han hade inte räknat med en skräckfylld natt när de demoniska, mekaniska djuren vaknar till liv.

Originaltitel Willy's Wonderland
Alternativ titel Wally's Wonderland
Regissör Kevin Lewis
Manus G O Parsons
Genre Thriller, Skräck, 2020-talet
Skådespelare Nicolas Cage, Emily Tosta, Beth Grant, Ric Reitz, Chris Warner, Kai Kadlec, Caylee Cowan, Jonathan Mercedes, Terayle Hill, Christian Delgrosso, David Sheftell, Jiri Stanek, Jessica Graves Davis, Taylor Towery, Chris Schmidt Jr, Christopher Bradley, Duke Jackson, Billy Bussey, BJ Guyer, Chris Padilla, Olga Cramer, Grant Cramer, Émoi (röst), Mark Gagliardi (röst), Abel Arias (röst), Madisun Leigh (röst)

2021-08-28
Vem skulle passa bättre i rollen som tok om inte Cage. Färgglatt och hysteriskt och rätt roligt.
amam
2021-08-02
Hela poängen med filmen är att få se Nic Cage slåss mot onda animatronic dockor och det får man också. Flummig och rolig. Tråkiga kills däremot, filmens största svaghet.
produr
2021-07-20
Jag vill verkligen gilla det här men det går bara inte.Det är helsnurrrigt(flummigt) på fel sätt.Det kändes som filmen var mycket längre än den korta speltiden den har.Har Nicolas Cage skrivit på något långtidskontrakt med Skräpfilm AB.Jag bara undrar?
fridenpaden
2021-07-13
Bara Cage kan ta såna här skitroller. Nu vet jag i alla fall hur man dansar till Devil's Dare.
sven_usling
2021-07-12
Det är riktigt kul... i 50 minuter, sen blir det tråkigt och repetitivt.
Khimaira
2021-07-12
Fair warning! Om du inte tvunget vill se Nicolas Cage städa toaletter hela dagarna, vill du nog inte heller se denna film. Men visst fan är det bisarrt så det räcker!
ToddDowney
2021-04-04
Rolig och underhållande. Mer kan man inte be om. Utan tvekan en av Cage's mer flummiga filmer. Ett måste till blu ray samlingen någon gång i framtiden!