2.6

Wilson

En ensam, neurotisk och ärlig medelåldersman återförenas med sin alienerade fru och möter sin tonårsdotter för första gången.

Originaltitel Wilson
Regissör Craig Johnson
Manus Daniel Clowes
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Woody Harrelson, Laura Dern, Judy Greer, Isabella Amara, Cheryl Hines, Margo Martindale, David Warshofsky, Brett Gelman, Mary Lynn Rajskub, Peter Moore (II), James Saito, Roxy Wood, Alec George

plox
2021-08-18
Harrelson och Dern, yes please. Småtrevlig och småkul. Tyckte om den, sevärd.
finkan
2020-08-31
Gillade denna
Christofer
2019-04-03
Till stora delar dumt och irriterande, men det tog sig under andra halvan och bjöd på några trevliga moments trots allt. Även om Woody gör det rätt bra faktiskt så var det inget manus som tilltalade mig i stort tyvärr.
HerrNenne
2018-05-05
Vill vara irriterande och svår att se på och grattis, ni klarar det. De bra tendenser som finns här förstörs av att scenen sen varje gång håller på i tio sekunder till då något jobbigt händer. Helt onödig film.
InzZzomnia
2018-03-26
Harrelson är bra som vanligt och hans karaktär intressant men filmen i övrigt är fruktansvärt platt och intetsägande.
Johan2006
2018-03-23
Jättekul och jättebra! Woody Harrelson spelar en långt ifrån felfri men fantastisk karaktär, Jagälskade faktiskt den här filmen.
DIProgan
2017-06-22
Harrelson spelar bra men filmen slutar väldigt abrupt och dåligt nästan som om pengarna tog slut. Inte är slutet minnesvärt alls heller utan som en fis i världsrymden. Det fanns så mycket roligare saker de kunde hittat på istället för detta sömniga.
jonbo
2017-05-25
Storyn glider liksom fram utan större motstånd eller intryck. Men Harrelson innehar alltid en films centrum.