1.4

Window Theory

Den 25-årige kvinnokarlen Ethan Humphries återvänder till sin hemstad för att vara med på sin bästa vän Jeffs bröllop, och upptäcker att bruden är hans gamla skolflamma.

Originaltitel Window Theory
Regissör Andrew Putschoegl
Manus Kyle Kramer, Corey Large
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Corey Large, Jennifer O'Dell, Luke Flynn, Luke Kirby, Thomas Lenk, Paul Johansson, Melissa Schuman, Alexandra Holden, Carly Pope, James Duval

KaptenNeptun
2009-09-07
Jag har aldrig hatat en huvudperson lika mycket, inte ens i filmer där det är meningen att huvudpersonen ska hatas. Och ingenting annat går att gilla heller. Den enda filmen filmen som jag skulle kunna bränna på bål utan det skulle kännas politiskt inkorrekt.
akastoffe
2006-11-19
Den här är så jävla illa och manuset tort att man undrar vart de hittade allt folk som ställde upp på den här filmen. Ser ut som ett försöka att göra en ungdomsfilm men glömt att titta på alla tidigare som gjorts helt. Bara dumt och dåligt.
m98_hen
2006-10-23
Jag avskydde huvudpersonen från början till slut. Jag hoppades på en åtminstone krystad sensmoral, men ack nej: man får hålla till godo med oemotsagd manschauvinism och en huvudperson som är slut som människa.
WinDrop
2006-04-09
Så tråkig att man inte orkade se klart den.
nlinus
2006-02-11
Att Luke Flynn är jävligt snygg ger knappast filmen bättre betyg men man stod ju ut med att se klart den i alla fall :)

2006-02-10
Den här filmen får en att tycka illa om både kvinnor och om män. Efter någon halvtimme förstår man att vändpunkten, där huvudpersonen inser vilken tragisk person han är, aldrig kommer att äga rum.
shabane
2005-12-18
den kissigaste filmen nånsin!!!!!!!!! knosade mig
Olof_Gronlund
2005-11-25
Överraskande bra film, utan några större kända namn. Musiken genom filmen var kanon. Kärleksproblemen känns igen som vanligt, men de var ändå välspelade och okej. Känslan fanns där i slutet och det var på väg mot en svag 4a. Men sen kom slutet. Den slutade bara tvärt, det var precis som om halva filmen saknades, information som man väntat på hela filmen fick man aldrig reda på.