2.4

Fragments

En grupp främlingar utvecklar en unik relation till varandra efter att ha överlevt en skottlossning på en restaurang i Los Angeles.

Originaltitel Winged Creatures
Regissör Rowan Woods
Manus Roy Freirich
Genre Drama, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Kate Beckinsale, Forest Whitaker, Guy Pearce, Dakota Fanning, Jeanne Tripplehorn, Embeth Davidtz, Troy Garity, Josh Hutcherson, Jackie Earle Haley, Robin Weigert, Jennifer Hudson, Tim Guinee, Marty Maguire, Hayley McFarland, James LeGros

fridenpaden
2018-04-08
Videotoppen (filmuthyraren) har satt dit en klisterlapp där det står "thriller". Nej, ingen thriller. Det här är ett drama fullt ut. Ett rätt bra drama för den delen.
2017-08-30
Spännande och gripande drama med väldigt bra skådespelare. Stark 4:a.
NoWireHangers
2016-08-07
Ensemblefilm med bra skådespelare men lite väl många karaktärer som gör saker som det är lite svårt att förstå deras motivation för, och det knyts aldrig ihop på något vettigt sätt.
2016-04-05
Extremt tunn och intetsägande film. Inte helt värdelös men jag sitter och försöker komma på någonting jag tar med mig ifrån den här filmen och hittar verkligen ingenting. Dakota Fanning är som vanligt jättebra men hennes roll är så tråkig att det inte lyfter någonting. Nä, gillade inte alls det här.

2015-08-07
En imponerande rollista fångar intresset tillsammans med en story som låter någorlunda lovande. Men storyn är fullständigt uddlös och regin ytterst svag. Inte alls någon bra eller givande film.
Tatty
2015-05-07
Tråkigt att handlingen verkade så spännande när filmen inte är det. Gick att se men långtråkigt ändå. Tragiskt händelse i filmen men långtråkig.
TheHorrorfan
2013-12-19
Förstod inte riktigt budskapet som filmen ville förmedla. Kändes mest som att alla karaktärer som det handlade om gick skilda vägar efter händelsen, mer än att de blev sammansvetsade.
Sim88
2012-10-08
böööh
petson81
2011-12-14
Intetsägande film som inte alls funkar med tanke på budskap och innehåll. Eller rättare sagt i avsaknad av budskap och innehåll
Cim-Inc
2011-08-20
den är ju bara så himla seg och långrandig....även att den bara är 100 minuter...