3.4

Winnebago Man

Dokumentär om Jack Rebney som blivit känd som världens argaste man efter att klipp från hans säljvideor för husbilar spritt sig på Internet.

Originaltitel Winnebago Man
Alternativ titel Winnebago Man: The Angriest Man In The World
Regissör Ben Steinbauer
Manus Ben Steinbauer, Malcolm Pullinger
Genre 2000-tal, Dokumentär

Qhunden
2015-03-25
Guldgubbe! Känns nästan lite för bra för att vara helt sann. Synd att Ben var så tråkig, fanns ju helt klart mer att hämta.

2015-01-01
Borde döpas om till "Spendera en och en halv timme till att se en bunt unga filmskapare plåga en sympatisk gammal gubbe på grund av sina egna själviska behov". Dock högt betyg, eftersom att Jack är så bra och slutet är fint.
F-M-J
2014-09-29
En feel-good dokumentär om världens argaste man. Sevärd.
Jompalompier
2014-01-01
RIktigt bra. Visar sig att det finns flera lager och inte bara handlar om en arg man.
2013-04-23
Ett bra upplägg för dokumentärer men tyvärr tycker jag inte att han så intressant som Ben verkar tycka.
coastaltown
2012-12-20
den här handlar om mig
craptastic
2012-12-12
Speciell man det där. Dokumentären tar en ny riktning och jag vet inte om filmskaparen själv visste vart det skulle ta vägen. Dock underhållande hela vägen.
CinemaniaC
2011-08-01
Riktigt underhållande dokumentär om en varm själ. Missa inte sluttexten!
Stripes
2010-11-23
Vilken bra dokumentär, denna får en verkligen att vilja åka iväg för att täffa sina gamla Far och mor föräldrar!
jack_jack_jack
2010-11-18
Börjar bra, men när de väl har fått träffa honom finns det inte så mycket mer filmen ger en.