Wish I Was Here

Aidan Bloom är en pappa, make och aspirerande skådespelare som kämpar för att få ordning på saker och ting. När hans pappa inte längre har råd att betala för hans barns skolgång och den statliga skolan i området står och skakar bestämmer sig Aidan för att hemundervisa sina barn.

Originaltitel Wish I Was Here
Regissör Zach Braff
Manus Adam J Braff, Zach Braff
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Zach Braff, Kate Hudson, Joey King, Pierce Gagnon, Mandy Patinkin, Josh Gad, Ashley Greene, Alexander Chaplin, Jim Parsons, Michael Weston, Donald Faison, Allan Rich, Bruce Nozick, Matt Winston, Cody Sullivan

Taandborste
2015-07-24
Enkel, inte speciellt minnesvärd tyvärr... men gjord med mycket hjärta.
Arseenal
2015-07-02
Fantastiska skådespelare, fantastisk musik. Många känslosamma scener. Älskar tempot och enkelheten.
Råtta
2015-06-14
Nej. Nej som fan.
fabbe86
2015-04-20
Ofokuserad film där det är svårt att förstå vad den egentligen handlar om. Det finns en del charm här och där men som helhet en blek version av Little Miss Sunshine.
dileva
2015-03-04
standardbra känslosam komedi. trevlig!
HerrNenne
2015-02-24
Spretig men rätt fin film. Genomgående riktigt bra skådespelarinsatser.
AlbinWesley
2015-02-17
Vid första anblick väldigt basal, nästan ointressant trots mysig. Sen visar den sig ha flertalet väldigt starka beröringspunkter, och hade det förvaltats rätt hade det kunnat bli väldigt, väldigt bra. Istället spretar den för mycket i fokus för att verkligen beröra. Tyckte dock mycket om den, i all sin enkelhet.
kervisch
2015-01-15
Blev träffad av denna ! Vilket jag inte trodde alls ! Käftsmäll. Grymt bra film.
DIProgan
2014-12-27
Mycket trevlig. Kändes snudd på kort utan att direkt missa något väsentligt. Kanske något intetsägande men inte på något vis tråkig. En bit av livet helt enkelt.
bubblo
2014-12-25
Spretig och kommersiell-indie-klyschig, t ex tycker jag varken fokuset på comicon-brorsans dräkter eller det "judiska" temat tillförde något alls till storyn.