1.5

Wishmaster 3

Ett gammalt arkeologiskt fynd från Islams barndom håller den onde Djiin fången. Men när collegetjejen Diana kommer på hemligheten bakom "Guds öga" råkar hon samtidigt lossa Djiin från sina bojor. Diana får tre önskningar, men kan hon verkligen komma på hemligheten och stoppa Djiin innan han dödar alla hennes vänner...?

Originaltitel Wishmaster 3: Beyond the Gates of Hell
Alternativ titel Wishmaster 3: Devil Stone, Wishmaster 3: Sword of Justice
Regissör Chris Angel
Manus Alex Wright
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Tobias Mehler, A J Cook, Jason Connery, Daniella Evangelista, Emmanuelle Vaugier, John Novak

2019-01-27
Ska jag var ärlig har jag inte sett mycket av denna film, men det lilla jag så fick mig att må illa.
2018-04-20
Ja inte blev Wishmaster bättre av nr 3. Divoff är väck och ersatt av en totalt okarismatisk figur, så bara där blev det sämre. Sen är både produktionen och effekterna tamare. 2:an går enbart till en ung o snygg A.J Cook.
snöbrigad
2014-06-03
Värdelös är en underdrift. Inte värd tiden.
dudson
2014-01-26
Super usel! helt klart den sämsta av alla Wishmaster filmerna. totalt urvattnat känns den som. sen blir man så trött på alla collage studenter som ser ut som dom i skit serien Dawsons Creek. ytligt är bara förnamnet.
TheHorrorfan
2012-08-01
Väldigt b, men AJ Cook är bra.
Podpolkovnik
2012-03-30
Ännu mer religiöst trams. Förstör en redan urusel film.
answai
2012-03-20
Det religiösa dravlet drar ner ordentligt, inte för att historien var särskilt i övrigt.
Halofreak92swe
2012-01-25
Inte ens Andrew Divoff kunda ha räddat den här. Den första var bra, den andra ok men denna suger. Vågar man se 4an måntro:P?

2010-12-03
Wishmasterns första kommentar är ju fett stulen från Hellraiser 2!

2010-07-30
Sjukt dålig.