2.4

Witch Bitch

Michael har problem, stora problem. Han börjar tappa allt fler kunder på sitt hälsospa. Orsaken är en serie hemska mord som skett vilka involverat både en "mördarbastu" och andra fruktansvärda attiraljer. Till råga på allt tog Michaels hustru livet av sig för inte så länge sedan och hennes tvillingbror håller Michael som ansvarig för det som skett. Michael måste stoppa blodbadet innan han förlorar hela sin kundkrets.

Originaltitel Death Spa
Regissör Michael Fischa
Manus Michael Fischa, James Bartruff
Genre 80-tal, Skräck
Skådespelare William Bumiller, Brenda Bakke, Merritt Butrick, Robert Lipton, Alexa Hamilton, Ken Foree, Rosalind Cash, Francis X McCarthy, Shari Shattuck, Hank Cheyne, Chelsea Field, Joseph Whipp, Karen Michaels, Tane McClure, Cindi Dietrich, Vanessa Bell Calloway

2022-03-26
Skräck med extra allt förpackat i en hysterisk 80-talskostym. Inte är den bra, men väldigt effektfull.
Robkiller
2021-11-09
Riktigt underhållande 80-tals osande splatter.
amam
2016-12-09
Svag trea. Väldigt svår att betygsätta. Är det en bra film? Nej men den faller helt klart in under guilty pleasure kategorin. Kul dödsscener (De besatta ålarna är en av de roligare), kul miljö, roligt 80-tals-kitsch. Jag såg den oklippta versionen.

2015-04-15
härligt skräp:) Sånna här pärlor görs inte längre
idd
2013-01-05
Oj, vilken bortglömd pärla!
Joyfulsounds
2012-12-18
Vilken underhållning!! Fantastiskt.
2011-09-25
Kanske lite för utdragen, men satsiken vad med mumma man bjuds på. Det är inte mycket som saknas. (9/15)
beorn
2008-03-23
Bitvis ganska seg men ändå sevärd för flera hysteriskt roliga scener. Bäst är kanske de besatta ålarna som attackerar snuten i frysrummet. Snygg inledningsscen, underbar originaltitel.