3.2

Stuck in Love

Handlar om en framgångsrik författare vars besatthet av hans ex-fru har sänt sin splittrade familj in i en destruktiv känslomässig kollaps.

Originaltitel Stuck in Love
Alternativ titel Writers
Regissör Josh Boone
Manus Josh Boone
Genre 2010-tal, Komedi, Drama
Skådespelare Greg Kinnear, Jennifer Connelly, Lily Collins, Logan Lerman, Kristen Bell, Liana Liberato, Nat Wolff, Patrick Schwarzenegger, Glen Powell, Rusty Joiner, Alex ter Avest, Stephen King (röst)

sawa
2018-04-08
OK film, men det händer egentligen inte så mycket. Bra musik.
Litsne
2015-11-12
När jag äntligen hittar en film med Jennifer Connelly som jag kan tänka mig att se så är den ganska platt. Ingen av de tre kärlekshistorierna i filmen slutar som jag vill att de skall göra. På ett icke-logiskt plan så trodde jag verkligen att Lily Collins skulle visa sig vara Lena Olins dotter (barnbarn?). Totalt sett helt acceptabel underhållning som jag inte skulle rekommendera någon.
kontorshunden
2015-05-04
Något platt och förutsägbar. Jävligt töntig och "try-to-hard" bara.
Nephelite
2015-02-14
Naeej, inte okej. Skäms över de platta karaktärerna och deras problem. Vet inte vad som gjorde att den halkade över gränsen från generisk feelgood till att jag vill gömma mig under soffkuddarna men det var i alla fall för mycket för mig.
asasae
2014-12-19
Flera små förhållanden som pågår samtidigt och lite rörigt blir det att hålla isär dem tycker jag. Men några episoder är väldigt fina och då gillar jag filmen väldigt mycket. Andra gånger tar filmen lite snedsteg med onödiga vinklar...
robe_karlsson
2014-08-21
Ungefär som The OC fast långfilm. Grymt bra musik.

2014-07-10
Stuck in Love - eller Writers som den först hette - är en trevlig feel good-rulle med allt vad det innebär. Eftersom filmen har så bra skådisar och intressant story hade jag önskat att den var lite längre och lite mer utdragen. Även om storyn är tredelad så sker alla förändringar och karaktärsutvecklingarna lite för fort, enligt mig. Med det sagt så är det verkligen en film jag rekommenderar.
Tannhäuser
2014-06-29
Feelgood, med allt vad det innebär.
nattiss
2014-06-14
Tråkigt! Lite fånig, gillar många av skådespelarna men det funkade som inte riktigt för mig. Jag brukar gilla fåniga filmer men detta blev inte trovärdigt..
Claren
2014-05-22
Alltså mysfaktorn är through the roof! Man mår så bra av den här!