1.6

Wrong Turn 3: Left for Dead

En grupp förrymda fångar och ett par fängelsevakter är djupt inne i skogarna i West Virginia när de blir attackerade av inavlade och missbildade rednecks.

Originaltitel Wrong Turn 3: Left for Dead
Regissör Declan O'Brien
Manus Connor James Delaney
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Tom Frederic, Janet Montgomery, Tamer Hassan, Gil Kolirin, Jake Curran, Tom McKay, Emma Clifford, Louise Cliffe, Borislav Iliev, Christian Contreras, Chucky Venice, Mike Straub

sven_usling
2020-08-06
Illa spelad (såklart) men också uselt klippt och usla effekter. Jag har egentligen inga problem med usla effekter i filmer, så länge filmen i sig har något intressant. Det har inte denna.
Tatty
2015-03-02
Var riktigt spännande som 2an. Lika vidrig och äckliga är de inavlade människorna vilket gör filmen riktigt spännande. Men tror jag tycker 2an var nog bättre än 1an och denna.
Wulfgang666
2014-05-26
Jäkligt bra!
Podpolkovnik
2014-02-20
Jag börjar snart gråta... Vilka omoraliska producenter skjuter till pengar för sådana projekt?
2013-07-04
Lagom till del 3 i serien märks det att budgeten blivit sämre. Inspelad i Bulgarien med monotona skogsmiljöer med vissen ljussättning. Här kastas det dock in massor av slask, blod och våld så tråkigt blir det ändå aldrig. Stark tvåa.
kervisch
2013-04-04
Funkar att se
Solidus
2013-02-24
Idén om en grupp fångar som blir jagade av muterade red-necks är inte helt ointressant, men filmen faller med ett ordentligt magplask mot slutet, då regissören inte vågar avsluta filmserien (som hade räckt med en film ska det tilläggas). Inte jättebra, men inte lika usel som del 4 och 5. Godkänd.
kepsa
2013-01-31
satan, riktigt dålig.
Marles
2012-10-29
svag 2a
FEMELLERETT
2012-10-28
Fin underhållning här också. Slutet skulle jag säga är det bästa i Wrong Turn-serien. (5/2)