1.6

Wrong Turn 4: Bloody Beginnings

Några vänner spenderar sin julledighet ute i snötäckt vildmark och kommer vilse och måste överleva en snöstorm. När stormen lagt sig så finner de sig iakttagna av onda ting som ser dom som fientliga varelser på deras revir.

Originaltitel Wrong Turn 4: Bloody Beginnings
Regissör Declan O'Brien
Manus Declan O'Brien
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Terra Vnesa, Kristen Harris, Tenika Davis, Dean Armstrong, Kaitlyn Wong, Jennifer Pudavick, Sean Skene, Dan Skene, Scott Johnson, Ali Tataryn, Samantha Kendrick, Arne MacPherson, Victor Zinck Jr

Podpolkovnik
2015-05-03
Detta är verkligen dåliga filmer. Konceptet är dock urkul och av någon anledning kan jag inte sluta titta på filmserien om inavlade kannibaler från amerikanska södern. Måhända en metafor för den amerikanska imperialismens kannibalistiska tendenser?
Tatty
2015-03-02
Nja, inte lika spännande som de andra filmerna. Gillade 2an allra bäst tror jag. Denna var lite seg men annars okej.
F-M-J
2015-01-12
Ihop med nummer sex av alla filmer så kan fyran titulera sig som den sämsta och tråkigaste upplevelsen. Hade personligen uppskattat om dem höll sig till original storyn mer och man fick njuta av den klorofyll fyllda miljön med grönska istället för ett mental sjukhus (inte direkt världens originellaste idé). Ett magplask, och ett inte speciellt underhållande sådant.
Dutch
2013-07-28
Klart sämst i serien.
2013-07-04
Faktiskt snäppet bättre än 3:an på flera punkter. Dels var den inte helt "over the top" i slask och blod och dels räddar miljöerna en del när den tunna storyn inte höll. Hade ev fått en trea om inte den utlovade bakgrundsstoryn om mutanterna varit så sunkig.
Djason
2013-04-05
Filmen är så full med skräckfilmsklicheer så man bara vill spy, och den utdragna tortyrscenen förstör bara. Älskar när killen står och lyser med ficklampan ut i korridoren när hela korridoren är ljus.
kervisch
2013-04-04
Sämsta film som skapats !
Halofreak92swe
2013-03-30
Allting var dåligt med den här filmen. Inte sevärd för fem öre! Tråkiga karaktärer, skådisar och fula effekter och helkass regi och story. Löjligt.
jwn_
2013-03-23
Alltså.. Näe. Det här är fan inte bra. Regissören borde skjutas.
Solidus
2013-02-24
Det här var inte riktigt vad jag hade räknat med att se. Med tanke på titeln trodde jag att filmen skulle utforska hur muntanterna blev som de blev, men icke. ”Wrong Turn 4” är en vedervärdig smörja av flickor som visar bröst, pojkar som trånar efter flickornas bröst och mutanter som slaktar ungdomar på bestialiska sätt. Maken till dumma karaktärer har jag sällan skådats. Jag blir trött och uppgiven.