1.3

Wunderland

En grupp militärer får en avgörande roll under andra världskriget när de ska skydda en viktig vägkorsning från tyskarna. Ett slag som skulle bli känt som 'The Battle of the Bulge'.

Originaltitel Wunderland
Alternativ titel Battle of the Bulge
Regissör Steven Luke
Genre Krig, 2010-tal
Skådespelare Tom Berenger, Steven Luke, Wade Everett, Aaron Courteau, Apostolos Gliarmis, Ryan J Gilmer, Andrew Stecker, Zach Hardin, Jemery Michael Pereira, Mikeal Burgin, Josh Cisewski

Skapad 2020-02-10 av BigJoe2
Wunderland Jag har ju betat av ganska många krigsfilmer i mina dar, och långt ifrån alla har varit bra. Men när en krigsfilm är välgjord så kan den sprida ljus över vissa saker och ge en inb...   Läs mer »

Djason
2020-03-06
Att budgeten är är skrämmande låg syns tydligt men filmen var ändå bättre än vad jag trodde den skulle vara. Slutet på filmen är väl enbart till för att då var den sista centen redan slut.
Djason
2020-03-06
Adoniram
2019-07-16
Det enda positiva var att den inte var längre. Pengarna räckte väl inte till mer. Tack för det.
averin
2018-05-17
Finns tyvärr inget som räddar denna film.
jonbo
2018-03-22
Alldeles alldeles för begränsad av sin låga budget. Lite synd för den hade kunnat arbeta lite mer med den och fått fram lite nerv. Nu blir det mest pannkaka.