1.6

Yoga Hosers

De två 15-åriga yogafantasterna Colleen Collette och Colleen McKenzie går samman med den legendariske prisjägaren Guy Lapointe för att ta sig an en uråldrig ondska som hotar deras stora partyplaner.

Originaltitel Yoga Hosers
Regissör Kevin Smith
Manus Kevin Smith
Genre Fantasy, Komedi, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Lily-Rose Depp, Harley Quinn Smith, Johnny Depp, Tony Hale, Natasha Lyonne, Austin Butler, Tyler Posey, Justin Long, Adam Brody, Genesis Rodriguez, Vanessa Paradis, Haley Joel Osment, Sasheer Zamata, Kevin Smith, Ralph Garman, Jason Mewes

Asmorod
2019-01-09
Ett ord: Bajs.
fridenpaden
2018-12-27
Familjefilm mellan Smith och Depp för att få fram sina döttrar som skådisar. Om de vill att någon annan ska anställa dem så borde man gjort en bättre film.
BarryHero
2017-01-31
Vad ar ens malgruppen for den har filmen?
BarryHero
2017-01-31
Tjejerna ar ok men allt annat ar verkligen skrap. Vad haller Kevin Smith pa med nu for tiden? Lika vardelos som Tusk.
eliastheman
2017-01-18
Sämsta Smith-filmen någonsin
Dutch
2016-12-30
Johnnys dotter var sötare än Kevins.
TheHorrorfan
2016-10-25
Riktig kass smörja alltså. Längesedan som jag såg något som är lika poänglöst som det här. Stark 1:a.
amam
2016-10-15
Kevin Smith har blivit gammal och kass.
DrJW
2016-10-12
Den andra filmen i Kevin Smith´s The True North-trilogi. Den första filmen Tusk var okej, medans den här var ingen bra alls. Seriöst, Kevin Smith, va fan har hänt?! De som gjorde han så bra, framförallt som manusförfattare, verkar ha försvunnit totalt! Den här filmen försöker vara en oseriös komedi som Jay and Silent Bob Strikes Back, men den filmen var faktiskt bra skriven och rolig, medans den här var ingetdera! Precis som Cop Out så kändes de här inte som en Kevin Smith-rulle, dock till skillnad från den filmen så har han faktiskt skrivit manus till den här! Jag förstår fortfarande inte varför Smith ville göra den här till en dum icke rolig komedi, var de det som var tanken eller har han verkligen förlorat sin förmåga till att skriva en bra komedi?! Lily-Rose Melody Depp och Harley Quinn Smith (döttrar till Johnny Depp och Kevin Smith.) har faktiskt potential, men tyvärr är deras karaktärer ointressanta, ingen bra skriven, och har inte ens samma duo mekanik som Jay och Silent Bob. Typ den ena är smartare än den andra, men i helhet så är dem samma karaktärer! Michael Parks som spelade den psykotiska skurken i Tusk var väldigt bra och rätt creepy, medans i den här så är skurken blek, ointressant och hans motivation är så himla random och i sista minuten! Effekterna var verkligen dålig, den stack ut och var så uppenbar datagjord! Medger dock att Monstret var ganska cool. Precis som döttrarna som repriserar sina roller från Tusk, fast i huvudroll denna gång, så är även Johnny Depp tillbaks. Tyvärr så räddar han inte filmen. Den här är utan tvekan den SÄMSTA filmen som Kevin Smith har gjort och skrivit i hela sin karriär! Jag är ingen stor fan av Tusk, men den hade spänning, var faktiskt bra gjord och även bra skriven sisådär i alla fall, men den här var de motsatta! Härnäst så kommer den sista i trilogin kallad Moose Jaws - tänk Hajen, fast med en älg! Blir den bättre, eller lika sämre som den här? Kan bli bra, men just nu så tvekar man......
Star-Basse
2016-10-11
Slösa inte er tid på denna skit film!