2.5

You Got Served

David och Elgin är bästa vänner och ledare för ett gäng breakdansare. De båda blir osams innan en stor streetdance-tävling med en stor prissumma. De måste då komma över sina motsättningar för att vinna tävlingen och visa att de är bäst.

Originaltitel You Got Served
Regissör Chris Stokes
Manus Chris Stokes
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Meagan Good, Steve Harvey, Omarion Grandberry, Marques Houston, Jennifer Freeman, Lil' Fizz, Lil' Kim, J-Boog, Raz B, Tanee McCall, Malcolm David Kelley, Christopher Jones, Robert Hoffman, La La Anthony, Michael Taliferro, Wade Robson
Filmnummer 19417

picklessmulan
2014-10-02
En av de svagaste tvåor jag satt! Dansnumren gör att jag inte kan sätta en Etta. Hoppas de som medverkar i filmen i fortsättningen håller sig till dans och inte Skådespel för där sög de rejält. Manuset var otroligt töntigt. Jag förstår varför South Park gjort ett avsnitt om filmen ;). Bra musik bra dans resten otroligt uruselt.
KyLLo
2013-05-12
Skickliga dansnummer kan jag hålla med om, men manus och skådespelare var inte alls bra.
jlam
2013-04-26
Det var en helvetes massa kreativa handskakningar och vaggande med kroppen under samtal i denna. Sådant kan man ju anordna tävling i nästa gång. Dansen är bra även om det är rätt svårt att avgöra med alla blixtsnabba klipp (inte som på Freds och Genes tid om man säger så).
BrendaWalsh
2012-12-16
Måste säga att Lil Kim verkligen lyfte denna film!
jerker_dahlman
2010-05-29
håller med erhan, stabil dans i en annars patetisk film
jingoo
2010-05-09
En film full av pajasar som borde ta och växa upp.
dannebanne
2009-07-01
Skådespelarna suger men sjukt bra dansare!
erhan
2009-04-11
Synd att de dansa ganska bra, jag ville verkligen ge den en 1a.
LolloSnygg
2008-08-02
Jag fattar inte , spelar rösterna någon större roll? o.O
Straiter
2008-07-05
Fascinerande. Den är med IMDb Bottom 100. Jag tror verkligen inte att jag skulle gilla den, men Filmtipset tippar att jag ska ge den en 4. What the freck?!