2.4

You Know They Got a Hell of a Band

Ett äkta par åker på en oplanerad resa och kommer till en stad vars invånare visar sig bestå av döda musiklegender. Lyckas de ta sig därifrån?

Originaltitel You Know They Got a Hell of a Band
Alternativ titel Nightmares and Dreamscapes: From the Stories of Stephen King; You Know They Got a Hell of a Band
Regissör Mike Robe
Manus Mike Robe
Genre Drama, Kortfilm, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Kim Delaney, Steven Weber, William McNamara, Joe Sagal, Kristian Schmid, Tony Rickards

gjoob
2018-02-06
Tramsigt och flummigt avsnitt som lämnar en del frågor obesvarade. Svag tvåa.
DrJW
2015-05-12
Den enda avsnittet av Nightmares and Dreamscapes som jag har sett(får se om man hittar dem andra). Skrämmande? Nej, men den här hade ändå en smårolig handling.
Dutch
2014-08-10
Spydde men pga bakfylla.
Hypostas
2014-07-07
Inte så bra...
AlbinWesley
2014-06-25
Lite kul... Inte så bra... Serien som helhet blev en besvikelse, denna del här inte till de bättre.
ziferN
2014-02-27
Inte särskilt dålig alls men inte värst intressant att titta på heller. Men den är ändå underhållande för stunden och det mysiga drömliknande fotot är ett starkt plus och något sevärt. Men annars är det väldigt mycket komik och få läskiga stunder.
TheHorrorfan
2013-12-23
Töntigt, så att man bara vill spy.
Xenox
2012-07-20
En av de bättre i serien. Spännande och intressant story.
Anonymus
2012-05-20
Iögonfallande snyggt fotot, i övrigt både tråkig och töntigt ologisk. Stör mig bitvis på huvudkaraktärernas oförmåga att agera rent känslomässigt samt att filmen helt saknar någon King känsla, någon skräck blir det inte här. Dock ett stort plus för Elvis imitationen som är sånär på klockren.

2012-05-17
Nja, den fungerar men inget som blänker nämnvärt i granen, så att säga. 4 av 10.