2.3

You Stupid Man

Owen lider av kärleksproblem. Han älskade Chloe har rest till Kalifornien för att pröva lyckan som skådespelerska. Efter en tid blir Owen förälskad i Nadine, som råkar vara en god vän till Chloe. Allt går bra, men en dag mister Chloe sitt tv-jobb och återvänder hem i hopp om att återuppta förhållandet.

Originaltitel You Stupid Man
Regissör Brian Burns
Manus Brian Burns
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Milla Jovovich, William Baldwin, Denise Richards, David Krumholtz, Dan Montgomery Jr, Jessica Cauffiel, Landy Cannon, Katia Corriveau

2014-11-21
Det vore fel om jag skulle säga att jag förväntade mig en riktig bra film när jag satte denna i spelaren men jag förväntade mig faktiskt mer än vad jag fick. Jag gillar Milla Jovovich men vilken riktigt usel roll hon har. Alla roller i denna film är inte mycket att hurra för men trots det tolererar man historien tillräckligt för att se klart. 1+
Paramis
2010-12-29
Jag blev underhållen för stunden men ingen film jag kommer att se om.
picklessmulan
2010-02-11
Riktigt dålig film. Blev lite besviken hade hoppats på mer, men manuset är riktigt uselt och fångar en aldrig. Filmen är inte det minsta rolig och skådespelarna är riktigt usla. Nej detta är inget att se!
NapoleonSolo
2009-03-31
Oerhört förutsägbar komedi men med en oerhört älskvärd Milla Jovovich. Vilket gör den ännu svårare att förstå hur huvudpersonen kan missa vad han har alldeles framför sig.
BadCharlotte
2009-03-03
Den är underbar!
yrkeschaufföre
2008-10-28
Jag gillar verkligen scenen i början när Owen och Chloe bråkar i tv-studion annars är filmen som svaga komedier är mest!
Troff
2008-10-25
Den har en speciell touch som jag gillar. Mysig rakt igenom. Ger lite hopp om kärleken.
finkan
2008-07-09
nja, den var sådär..
Icypiece
2008-07-09
Sett filmen förut. Såg den igen idag och mindes knappt något. Men trots det gillar jag den. Väldigt mysig.
Tauriel
2008-07-08
Jovovich är underbar :) I övrigt blev jag mest less på att killen var så puckad...