Young People Fucking

Fem unga par har en lite väl avspänd inställning till sex. Under en natt söker var och en av dem efter en rolig och erotisk upplevelse men de hittar bra mycket mer än de hade väntat sig. Trots alla försök att ha till synes okomplicerat sex helt utan några som helst känslor så upptäcker de snart att man inte kan ha "bara sex".

Originaltitel Young People Fucking
Alternativ titel Y.P.F.
Regissör Martin Gero
Manus Aaron Abrams, Martin Gero
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Aaron Abrams, Carly Pope, Kristin Booth, Josh Dean, Sonja Bennett, Josh Cooke, Diora Baird, Callum Blue, Ennis Esmer, Peter Oldring, Natalie Lisinska

2016-11-13
Den här filmen är seriöst allt annat än bra!
Dele
2013-06-27
Ganska öppensinnig och med några få roande dialogväxlingar, men överlag inte speciellt givande eller underhållande.
BarryHero
2013-05-23
Intressant och annorlunda koncept men i slutandan inte sa bra. For manga ointressanta karaktarer.
zooft
2012-02-05
Jesus fucking christ. Nej, den här va inte bra. Tycker den var rent ut sagt tragisk. No no no no. Didnt like it!!
dimension7
2012-01-22
Outhärdligt ostigt.

2011-12-17
Jag är tydligen lastgammal eftersom inte 25-åringar anses unga...så som gammal tant måste jag säga att jag känner igen mig från min ungdom för tusen år sedan. Rolig film, mycket bättre än jag trott. Tänkvärd också faktiskt!
Julius
2010-07-12
Okej, titeln extremt missvisande... 25-35-åringar är inte "young" om nu inte producenten är impotent och rullator-buren. Komedi och skön utan större moralkakor. Mogen humor och tror inte tonåringar uppskattar den lika mycket som 70-talister. Men vad vet jag? Aningen mesigt slut dock...
amam
2010-07-08
Stark trea, fanns flera bra scener och en del grejor som var mest roliga för att man kunde relatera :p
kathleenhanna
2010-06-19
"Fem unga par har en lite väl avspänd inställning till sex..." Vem är det som har skrivit beskrivningen? Säger absolut ingenting om filmen. Som är rätt rolig och riktigt bra.
armstödet
2010-06-18
Varför sa ingen till mig att det här var rena rama porrfilmen? Ok titeln kanske kan ha gett en viss skymt om ämnet men ändå...