1.4

Zaat

En galen vetenskapsman tänker erövra universum. Hans plan är enkel. Först förvandla sig själv till ett fiskliknande monster. Nästa steg är att mutera havets varelser så de kan gå på land och på så sätt hjälpa honom att erövra universum. Sista steget är att förvandla en kvinna till ett fiskliknande monster så de tillsammans kan starta en ny amfibisk härskarras som kan styra universum.

Originaltitel Zaat
Alternativ titel Attack of the Swamp Creatures, Blood Waters of Dr. Z, Legend of the Zaat Monster, Hydra
Regissör Don Barton, Arnold Stevens
Manus Ron Kivett, Lee O Larew, Arnold Stevens
Genre 70-tal, Fantasy, Science Fiction, Skräck
Skådespelare Marshall Grauer, Wade Popwell, Paul Galloway, Gerald Cruse, Sanna Ringhaver, Dave Dickerson, Archie Valliere, Nancy Lien

stgurgel
2016-10-05
Mycket med filmen kändes minst sagt lite oklart. Jag tror planen för världsherravälde involverade att skapa en armé av catfish som kunde sprattla fram på land? Klart underhållande iaf, med ett ragglande gummidräktmonster, en dryg sheriff och ett vetenskapsteam som random vet och förklarar saker
Ful_fisk
2013-02-07
En galning förvandlar sig till någon sorts vandrande fisk för att kunna hämnas två personer som inte gillade hans forskning för 25 år sedan och sedan ta över världen. Ett par lama karaktärer försöker stoppa honom. Allting är väldigt, väldigt lamt, tillbakalutat och ointressant. Vissa scener var roliga i all sin uselhet, men överlag så är väl detta bland det absolut sämsta jag sett.
jonas79
2012-07-19
Gör ont att se
JEngman
2012-07-14
Borde inte betygsätta denna film, ett är alldeles för högt.
GrandMaster_E
2010-03-31
Kan inte sluta undra vad det är för fisk som doktor Z förvandlar sig till...jag bet faktiskt inte
ceriol
2007-12-01
"Remember, when you flushed me down the toilet, huh, you remember that?!" ... "The faces of the fish he's wronged flashed before his eyes"
abbenisse
2007-02-19
skum film... nästan inget soundtrack och zaat bara lunkar omkring...
Malfunction
2006-05-09
Den här vill jag allvarligt talat se. Jag hoppas att jag kommer att uppskatta bra film ännu mera efteråt.
AsianDawn
2005-11-13
Stora delar av filmen händer det egentligen ingenting och när det väl blir någon handling förbluffas man bara av hur dåligt det är.
Ihsahn
2005-07-27
Ett plus dock för att MST3K har överträffat sig själva när de bearbetade den här filmen.