2.2

Zombeavers

Några ungdomar på sommarlov måste kämpa för sina liv när deras stuga i skogen blir attackerad av zombiebävrar.

Originaltitel Zombeavers
Regissör Jordan Rubin
Manus Al Kaplan, Jon Kaplan, Jordan Rubin
Genre 2010-tal, Action, Komedi, Skräck
Skådespelare Bill Burr, Cortney Palm, Rachel Melvin, Hutch Dano, Rex Linn, Jake Weary, Brent Briscoe, Lexi Atkins, Peter Gilroy, Chad Anderson, Phyllis Katz, Robert R Shafer

Starkbröl
2023-04-06
För självmedvetet dålig-försöker-vara-riktig-film, och möjligheterna utnyttjas inte riktigt, speciellt inte med människoförvandlingarna som borde kommit MYCKET tidigare. Ändå lite sevärd.
bnw
2018-03-22
Riktigt svag fyra.
Robkiller
2018-02-20
Mördarbävrarna anfaller. Egentligen är det här rätt uselt med risiga skådespelare, skitfula effekter och kass handling. Men det är oseriöst på en sådan nivå att det blir riktigt underhållande ändå... så tokusel att det slår över och blir bra alltså...
Megalon
2016-11-23
Älskar denna filmen!
Hoppandesoffan
2016-01-18
Detta är så underbart medvetet dåligt :D
Harkaiden
2015-08-27
Går du in med rätt inställning är detta högst underhållande.
Fäktaren
2015-06-07
ja vad ska man säga, första anblicken säger, nä... men den är trotts det sevärd :)
2015-06-06
Sådana här filmer är ibland ordentligt underskattade. Ibland är de istället roligt dåliga. För de mesta har de åtminstone något underhållningsvärde. Detta är något av ett gränsfall. Det blir liksom lite Troma av det hela, och det är ytterst sällan roligt. Men med lite klassiska lån/flirtar/stölder, en avig dödsordning och för genren ytterst lite CGI så är inte Zombeavers vilket skräp som helst (bara nästan). Dessutom har den inga temposvackor. Svag tvåa. (4/15)
theFeber
2015-06-01
Det är faktiskt en ganska rolig idé att ha muterade zombie-bävrar. Vissa scener i den här filmen är faktiskt riktigt roliga och underhållande. Dessvärre tar man inte vara på möjligheten riktigt. En hel del partier är rätt långtråkiga och efter ett tag går man från att driva med genren till att själv bli en del av det. Men hyfsat underhållen blev jag :)
Metheuz
2015-05-24
Lustigt b-iga bäverdockor som biter spåniga ungdomar. Med en del naket och underlivsreferenser instoppade. Hyffsat underhållande film iaf.