1.6

Zombies! Zombies! Zombies!

Ett par flickor jobbar på den lokala strippklubben ?The Grindhouse?, men utanför strippklubben så hänger det prostituerade och knarkare. En dag så har en av hororna sex med knarklangaren för att få tag på lite knark, det hon inte vet om är att knarket kommer från ett laboratorium i närheten och är inte alls knark. Det är ett medel som skall bota cancer, fast medlet är inte klart och har en oönskad effekt! Det så kallade knarket sprids snabbt mellan horor, drogmissbrukare och uteliggare och i stället för att ge dem en schyst tripp så förvandlar det dem alla till aggressiva köttätande zombies! Medan stripporna är inlåsta på strippklubben skapas en hel armé av zombies utanför, frågan är kommer de komma där ifrån levande?

Originaltitel Zombies! Zombies! Zombies!
Alternativ titel Strippers vs. Zombies
Regissör Jason Murphy
Manus Anthony Steven Giordano
Genre Komedi, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Jessica Barton, Hollie Winnard, Lyanna Tumaneng, Sean Harriman, Anthony Headen, Valensky Sylvain, Christina Daoust, Tiffany Shepis, Stephanie Miller, Landon Ashworth, Krystal Davis, Krystal Fontanez, Jaime Jessup, Tracy Wiu, Juliet Reeves London

Dele
2016-08-25
En tafflig och sunkig lågbudgetsoppa som räddas undan det lägsta betyget av ett fåtal smålustigheter. Svag betygstvåa.
2016-06-27
Bättre än sitt rykte (så klart) men inte särskilt bra. Om man ska försöka bena upp det: 1) Som zombiefilm betraktat är den rätt så lam och väldigt fantasilös, men den är åtminstone något sånär stilren. Dålig men långt ifrån sämst. 2) Som splatterfilm betraktat är det inte särskilt mycket att hänga i granen. Mestadels skitfula CGI-effekter. 3) Som tuttbimbofilm betraktat så är den inget att se eftersom den inte har kvantiteten som krävs. 4) Som kalkonfilm betraktat så är den värdelös. En fantasilös lågbudgetfilm som det går tretton på dussinet av. 5) Som komedi betraktat så är den över all förväntan. Dialogen är stundtals riktigt rolig, och det är förvånansvärt lite trams, buskis och sådan där vidrig American Pie-humor (kanske därför folk inte tycker att den är rolig). Sammantaget en ganska dålig film med visst underhållningsvärde och en del garv. (5+/15)
LTT86
2013-12-28
Här har jag gått runt och trott att Rise of the Zombies var den värsta zombie filmen igenom tiderna, men efter att ha sett det här....... Det här var verkligen, verkligen, verkligen dålig! Jag menar åtminstone Rise of the Zombies hade Danny Trejo som är en cool skådespelare i mina böcker. Vad hade det här filmen? .............. ................. tuttar............. i tretton sekunder i hela filmen.............. öööööhh........... ööh ja det här filmen var dålig. Bör endast visa till dom personer som man hatar och vill se lida. PS: Jag kan inte fatta att dom försökte stjäla en av Samuel L Jackson bästa film repliker igenom tiderna!!!
Robkiller
2013-10-27
Lågbudget Zombiesplatter full med CGI blod.. suck... helt värdelösa skådespelare, noll handling, kass regi och usla effekter... fanns ingenting sevärt alls i denna...
menschenfeind
2013-08-14
Jag hatar alla som gillar den här filmen. Hemskt skådespeleri, handling, humor, ljud, effekter, allt.
arruba
2012-01-11
Den är ju otroligt dålig men samtidigt så dålig att den blir rolig, karaktärerna och deras fruktansvärda skådepeleri gör saken ännu roligare. Det är inte väsentligt att förklara hur den är, jag säger bara så här. Gillar du Zombies och flippad humor? Då kommer du uppskatta denna. Annars håll dig långt borta från denna, själv sitter jag i en båt som innehåller lite av båda. Jag har svårt att hålla smilet ett antal gånger under denna film och det är alltid positivt hur man än ser på det.
booby
2012-01-10
Genom att såga skiten är att ge den för mycket uppmärksamhet.
mugatu
2011-11-05
dåligt gjord men lite småkul ibland:)
zevve
2010-07-14
Njaaaa. Rätt usel även för en zombiefilm men slutet gör att jag höjer! Haha.
Slakob
2010-06-09
lol, pratade ganska mycket under filmen, har man rätt sällskap så funkar ju det mesta. Den här hade genomuselt och överspelat skådespeleri, halvfärdig klippning, dåliga effekter, tarvlig musik och ja...mycket mer åt det hållet. Jag har sett mycket värre, men det vilar mellan en otroligt klen tvåa och en etta. Får återkomma när jag har bestämt mig.