2.1

Zookeeper

Griffin Keyes är en godhjärtad djurskötare på ett zoo som är övertygad om att enda sättet han kan träffa en kvinna är att säga upp sig. När detta går upp för djuren, bestämmer de sig för att bryta sin kod att aldrig prata med människor för att hjälpa Griffin att hitta en kvinna och samtidigt behålla sitt jobb.

Originaltitel Zookeeper
Regissör Frank Coraci
Manus Nick Bakay, Kevin James, Rock Reuben, Jay Scherick, David Ronn
Genre Romantik, Komedi, Familjefilm, 2010-tal
Skådespelare Kevin James, Rosario Dawson, Leslie Bibb, Ken Jeong, Donnie Wahlberg, Steffiana De La Cruz, Joe Rogan, Nat Faxon, Adam Sandler (röst), Sylvester Stallone (röst), Jon Favreau (röst), Cher (röst), Faizon Love (röst), Nick Nolte (röst), Maya Rudolph (röst)

Skapad 2011-09-12 av bluevelvet
Griffin Keyes (Kevin James) är en djurskötare på ett zoo i New York. Han är omåttligt populär så inte bara hos personalen, utan hans mänskliga relation till djuren gör honom till djurskötare...   Läs mer »

2019-10-21
Den här filmen är så dåligt att det gör ont att se den....
deswhip
2016-09-18
Filmen är liksom bra för att vara så dålig. Storyn i sig är tramsig och fånig men man har ju verkligen gjort ett bra jobb med den här larviga storyn. Hur har man burit sig åt att engagera alla dessa stora skådisar till en sån här film??? Jag går mot strömmen och sätter en trea för att Joe Rogan är rolig som superalfahanne, Rosario Dawson är grymt snygg (så lätt bli kär i) och Nick Nolte är perfekt som deprimerad gorilla.
kallewj
2016-09-18
En film som endå hade sina stunder bitvis.
gjoob
2016-07-27
Tråkigt och enerverande (finns inget värre än dåligt animerade talande djur) trams som inte ens Paul Blart (för mig kommer han alltid att vara Paul Blart) kan rädda.
Dream
2016-07-09
Nja! Inget jätte speciellt, den här typen av film har man sätt för och då gjordes dem oftast mycket bättre utan en massa CGI effekter, t.ex. (Rädda Willy) detta är en typisk mainstream film som görs vart 5:e år för att locka till sig barnen! Filmbolagen ändrar lite i manuset, slänger in nya skådespelare och en massa djur, sen är filmen klar. Ett billigt knep som alltid går hem hos dem yngsta då dem älskar djur.
AlbinWesley
2016-03-21
Den har ett par fina scener även om den mestadels är tramsigt dålig. När gorillan går på restaurang är ju bra, till exempel.
wasteoftime
2016-03-17
Det är faktiskt ganska kul på sina ställen och tvåan är nära. Men den klarar sig inte riktigt ända upp dit. Kevin James är ju som vanligt väldigt bra på slapsticken, och rollen kan han, alla kändisar i djurröst-rollerna. Det är ju också lite småkul att se Joe Rogan i en roll. 0,0 på SH-skalan.

2015-04-09
Humorn gnistrar till ibland men till största delen är detta en platt och olönsam komedi.
2015-01-07
Väldigt ooriginell och väldigt förutsägbar men samtidigt en familjefilm med rolige Kevin James och duktiga tillika attraktiva Rosario Dawson som fungerar en tidig och lat lördagsmorgon. 3-
Tatty
2014-11-15
Rolig, galen och mysig film med roliga och söta djur.