Zoolander 2

Femton år efter den första filmen kämpar Derek och hans vapendragare Hansel med att hitta sin plats i en värld full av bloggare, vloggare och anti-mode-mode. De rekryteras för uppdraget att stoppa en sammansvärjning som, om den lyckas, skulle förinta möjligheten för modevärlden att någonsin återfå sin forna glans. Det återstår att se om Derek och Hansel har det mod som krävs för att rädda modet.

Originaltitel Zoolander 2
Alternativ titel Zoolander No. 2
Regissör Ben Stiller
Manus Ben Stiller, John Hamburg, Nicholas Stoller, Justin Theroux
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Ben Stiller, Owen Wilson, Will Ferrell, Penélope Cruz, Cyrus Arnold, Kristen Wiig, Kyle Mooney, Nathan Lee Graham, Milla Jovovich, Jon Daly, Fred Armisen, Kiefer Sutherland, Sting, Billy Zane, Benedict Cumberbatch, Christine Taylor, Justin Bieber

quelnightmare
2019-12-18
Exceptionellt, förolämpande dålig.
dudson
2018-10-20
Länge sedan jag garvade så mycket åt en komedi. Detta är fan riktigt sköj=) gjord med glimten i ögat. Enbart massa humor gudar som är med. Ferrel. Stiller. Wilson. Filmen startade åxå riktigt nice med ett hatobjekt blev avpollerad heehee. Trevligt att så extremt många kändisar som dyker upp i cameos. Filmen visar verkligen upp dagens ytliga och sjuka samhälle vi alla tvingas leva i. Strike a pose . fuck that shit!
StureStenhög
2018-06-24
Jag tyckte nog inte att den här var så mycket sämre än föregångaren, båda är ganska dåliga. Det blir småkul på några få ställen, men annars är det mesta väldigt fantasilöst, och som vanligt när man ska försöka göra satir på vår tid, så slutar det bara med att man slår in en massa öppna dörrar. Kanske är det helt enkelt ett omöjligt uppdrag att skapa komedi av vår tid, humor får inte vara för lätt, då blir det sällan roligt. Men det här blir hursomhelst aldrig provocerande dåligt, det är sådan där film som bara fladdrar förbi
2018-03-07
Sämre än sämst t!!!
Biberkolben
2018-01-09
Äsch vad fan, så jävla dålig var den ju inte. Alla scener med Will Ferrell var guld!
Starkbröl
2017-10-28
Vissa enskilda saker är jättekul men annars är det enda som imponerar hur sjukt många kändisar de har lyckats locka dit för cameos.
Kayuzuzu
2017-10-04
Hahahaha klockren! Fattar inte varför den har så lågt betyg. Måste ha varit för unga för att förstå skämten eller något ;D
JPerlie
2017-10-02
Amazing! Så jäkla missförstådd film. Precis som första. Det är Satir. Kom igen människor. Den är brilliant och skitrolig. Inte lika rolig som första. Men absolut kul och sevärd. Och nej. Det går aldrig att för mycket cameos! <3 Bästa jag sätt på länge!
Murvel48
2017-09-29
Inte lika bra som ettan men en svag trea är den värd.
kervisch
2017-09-10