ForumtrådFirst Man

« Gå tillbaka till trådöversikten

Pembleton
2019-09-05
Varför har alla betyg tagits bort från First Man?
SvenMelander
2019-10-06
Ingen har sett den filmen för den är så tråkig.
kryttan
2019-10-15
Hur vet någon att den är tråkig, om ingen sett den? Eller är det Ingen som sett filmen? Det betyder ju  även att Ingen sett den minst 2 gånger eftersom hen ser den för den är så tråkig. Men jag får inte ihop detta, eftersom jag sett den och tycker den är bra och inte alls tråkig.
SvenMelander
2019-10-16
Att ingen sett den betyder att man har sett filmen 0 gånger, inte flera gånger, då skulle man ju ha sett den. Nu vet vi att en person har sett den, kryttan, men att du tycker att den inte är tråkig gör den inte mer otråkig. Att den är tråkig tycker jag främst beror på att "uuööh, jag ska åka till rymden men jag har också problem på jorden som måste hanteras, okej nu kom åkte jag till rymden och tillbaka och det gick bra fast det visste alla redan skulle hända".
kryttan
2019-10-24
Nej jag frågar ju om Ingen sett den, inte ingen. Läs igen. Och du har ju fel i ditt första inlägg eftersom jag sett den. Du har inte sett filmen men vet ändå att den är tråkig, konstigt.
SonOfHellBert
2019-10-26
Är nog en del problem nu i början med en ny sajt skulle jag tro. Var inte superglad i First Man personligen, men det är ju alltid spännande att se vad alla andra tyckte! Hoppas det löser sig. En annan( i mitt tycke bättre film) som går att streama gratis på SVT Play, är den brittiska filmen The Party. Väldigt underhållande!

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »