ForumtrådPaus i 10-talet

« Gå tillbaka till trådöversikten

Fredzon_M
2019-09-16
Jag skrev nyss i tråden om grupp 7 att det blir en paus tills vidare för 10-talet-tävlingen.

Det känns ju helt hopplöst att kommunicera genom forumet då nya inlägg inte syns på något sätt. Trådarna lyfts inte uppåt vid nytt inlägg och ingen ny datumstämpel sätts. Det får nog bli en paus tills det tillkommit en högre användbarhet, om det nu händer. Det hade varit väldigt skönt att få avsluta projektet men det känns som det hänger lite i luften nu. Vi kör en paus tillsvidare.  Jag gör en ny inventering av läget kommande veckorna, senast inom en månad. Om forumet kommer upp till adekvat standard och den gamla gruppen deltagare vill fortsätta så kör vi vidare. Annars tar det stopp här tyvärr.
Lillaprinsen
2019-09-17
Låter rimligt ja. Kanske inte helt omöjligt att fortsätta tävlingen någon annanstans, men förstår om det kanske är för svårt att få med alla på något sådant.
lucius
2019-09-17
Jag förstår precis. Vet inte vad det är för forumaktivitet som väntas med den här strukturen och omöjligheten att skapa träd inom trådarna. Känns som att "nya" sajten inte har prioriterat ett levande forum i alla fall.

Vill du fortsätta tävlingen nånannanstans får du gärna PMa. Tror inte jag kommer vara särskilt aktiv på forumet mycket längre annat än att se om det blir förbättringar.
Mothravka
2019-09-18
Låter som en plan så länge. Synd att hela sidan är åt skogen för tillfället.

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »