ForumtrådMin önskemål

« Gå tillbaka till trådöversikten

Juanito
2019-10-09
Skapar en egen tråd då forumet är rörigt. Finns det nån officiell tråd för funktioner som man efterlyser?

- "Medverkat till följande filmer..." på en persons sida måste delas upp så man får upp resultat för Regissör, Manus och Skådis.

- I den typen av listor vill jag kunna se mitt betyg på filmerna (detta går redan när man får upp sökresultat)
- På en films sida vill jag se när jag satte mitt betyg.
- Jag vill ha en avancerad sökfunktion där jag kan söka på Årtal och Land, och även kunna välja att bara visa de jag har satt betyg på.
- Färgkodade betygssiffror istf stjärnorna, men det ska tydligen vara på g? Och jag vill att hela filmnamnet blir grönfärgat för femma, blått för fyra osv.

Dvs mer eller mindre som det funkade på gamla Filmtipset, haha, ;)
2019-10-09
Jag håller med dig. Men vill också kunna se vänners betyg på en film som det var förut. Och mitt förutsedda betyg, som oftast stämde in väldigt bra, saknar jag enormt mkt.

Dessutom undrar jag om man kan bli betalande medlem igen. Var det förut och det är det värt för att slippa reklam men saknar också den statistiken man fick tillgång till då.

jack_jack_jack
2019-10-10
Är jag helt ute och cyklar eller är betygsstaplarna helt borta? En kompis frågade om en typisk 1/5-film och nu kan jag inte hitta mitt arkiv av skitfilmer. Jag vill ha mina skitfilmer god damn it!
KyLLo
2019-10-10
Ja, borta. Om du tidigare har laddat ned betygen i ett Excel-ark går det att sortera efter betyg eller bara visa filmer med ett visst betyg där, men det kan vara lite klurigt om man är ovan.
2019-10-10
En annan sak som jag saknar och hoppas på att den kommer tbx är tv-listan. Använde den så gott som dagligen förut
KimEkberg
2019-10-10
jag tycker att man ska se vännernas kommentarer också i vännernas senaste betyg-listan. men bra att den har bytt ordning till de senaste betygen igen.
InzZzomnia
2019-10-11
@finkan .. Har du dina betyg exporterade så kan du skapa ett konto på https://www.criticker.com för att få förutspådda betyg som är nästan lika träffsäkra som de som gamla FT hade. Här kommer de nämligen aldrig komma tillbaka om inte sidan får nya ägare. Saknas dock ganska många svenska filmer så om de utgör en stor del av ditt tittande kan det kanske fungera lite dåligt.
Javel
2019-10-12
Mitt enda önskemål är att man löser det här med dubletterna snart. Har fortfarande 2000 betyg för mycket. Hade gärna lagt en eftermiddag/kväll på att avlägsna dem manuellt om det hade varit ett möjligt alternativ. Betygsstaplar vore fint också. Ganska basic funktionalitet.
2019-10-14
@InzZzomnia nej, tyvärr har ju inte det och betygsatt ca 20000 filmer och stor del är svenska filmer.
Men tack för tipset ????
KyLLo
2019-10-15
Klickbara betygsstaplar är tillbaka på medlemssidan, om än med något nytt utseende.

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »