ForumtrådBara 10 kommentarer per film

« Gå tillbaka till trådöversikten

LaszloKovacs
2019-12-02
Jag brukade gilla att kolla kommentarer på filmer jag tänkt se men nu tar det abrupt slut efer de senaste 10 kommentarerna. Taxi Driver t ex har inte kvar några kommentarer före 2016
SvenMelander
2019-12-02
Åh nej!
KyLLo
2019-12-04
Det är nog tänkt att det ska programmeras så att man kan bläddra sida, för att inte alla kommentarer ska hamna på samma sida och slöa ned. Exempelvis den personliga listavdelningen hade liknande problem tidigare, vilket medlemmar med många listor säkert märkte av.
2019-12-30
Lika störande att inte kunna scrolla bland andras kommentarer som att inte komma åt sina egna äldre kommentarer.
KyLLo
2019-12-30
Man kan bläddra bland egna och andras kommentarer, men bara via medlemssidor och enligt nyast först. Om man vill se en kommentar om en specifik film och den inte är bland de senaste kan det bli omständligt.
HerrNenne
2019-12-30
Att inte kunna se ens egna kommentarer på en film,  ännu mindre på ett smidigt sätt (som förr med för mig och mina vänner-funktionen), gör sidan nästan oanvändbar i längden. Vad är poängen med att göra en databas och skriva ner vilka filmer man sett om man inte kan återkomma för att kolla vad man tyckte?
LaszloKovacs
2020-01-01
Det stämmer KyLLo. Medlemssidorna funkar utmärkt i mitt tycke men just de i specifika filmerna brukade kommentarena vara mitt speciella guld. Jag trodde faktiskt att många gamla filmtipsare älskade just den funktionen.
zonk
2020-01-01
Ja vafasen, mängderna av sköna kommentarer var ju en höjdpunkt med att leta film!

Ännu bättre var att kunna klicka på "betyg för mig och mina vänner" - och få se betyg samt evt kommentarer!
fridenpaden
2020-01-02
Jag håller med Zonk. Vad är det för mening att överhuvudtaget ha "vänner" på Filmtipset om man inte kan se vad vännerna har satt för betyg eller vad de har kommenterat på en speciell film?

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »