ForumtrådFoyle´s War

framtiden
2020-06-14
Söker denna serie,
Säs 9 avs 1. 29 Jan. 2016
Foyle utreder det brutala mordet på professorn William Knowles som hittats död i en park i London. Det framkommer att Knowles arbetade med Nürnbergprocessen och att det finns mäktiga personer som försöker dölja hemligheter från andra världskriget.

Säs 9 avs 2, 11 Jan. 2015
En student blir svårt misshandlad och Foyle misstänker att det ligger rasistiska motiv bakom då den unge mannen är son till en rik judisk affärsman. Sam försöker hjälpa en pojke i Adams distrikt när hon inser att hans liv kan vara i fara eftersom han inte har råd med sjukhusvård

Säs 9 avs 3,12 Feb. 2016
Kriget är slut men för polisen Foyle är det inte helt över. Nu måste han se till att försvara nationen mot utländska intressen, ett uppdrag som innebär allt från att avslöja kommunistsympatisörer till korruption på regeringsnivå.

Och Säs 10 finns också nu, men i Sverige ?

MVH RL

framtiden
2020-06-14
Söker också med Svensk text:
The Relief of Belsen - Befrielsen av Belsen

MVH RL
zonk
2020-06-16
Alltså det är helt ok att fråga efter begagnade DVD/BR av serier/filmer som man kan köpa här. Men att fråga efter piratade grejer är mot forumets guidelines. Bara så det är klart.
InzZzomnia
2020-12-03
Samtliga nio säsonger hittar du på comhemplay och även hos Telia om du har deras stora kanalpaket eller köpt till Cirkus separat.

Det som av en del kallas säsong tio är ingen riktig säsong utan bara en samling bakom kulisserna-program och intervjuer.

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »