ForumtrådYouTubekanaler om film?

« Gå tillbaka till trådöversikten

Khimaira
2020-11-02
Någon som har någon Youtubekanal dedikerad åt film att rekommendera i dessa tider av nära förestående biografdöd?
Själv har jag några favoriter jag ständigt återkommer till, men vad fan, varför måste jag alltid göra grovjobbet?
ShenLong
2020-11-20
jag förstår nog inte riktigt. Är det en youtubekanal som laddar upp hela filmer som du är ute efter? Är det piratade filmer (spegelvända) eller kanaler som gör egen film?
Khimaira
2020-11-21
Jag visste att frågan skulle ställas och jag borde förmodligen ha varit tydligare, men nej jag menar inte illegal uppladdning av film på nätet. Jag menar mer recension av filmer och diskussion kring ämnet film och specifika filmfenomen och genrer.
Uppriktigt sagt menar jag vad detta forum skulle kunna vara, men inte är just nu...
Powha
2021-01-11
B-is for Best Movie Reviews and More, förutom att det bara recenseras B-film är Drew Mead (Better known as The B-Movie Avenger) ett riktigt original. Tyvärr är kanalen inte värst aktiv just nu, men aktiviteten brukar gå i vågor.
SamSebbe
2021-02-01
Vi har nyligen startat en kanal. Ett ex på en recension är den vi gjorde på nya Jönssonligan: https://youtu.be/_hC_VIWxhKA
RammaSten
2021-02-18
Red Letter Media har blandning av seriös och humoristik diskusskon som jag diggar.

En mindre kanal jag börjat lyssna på är Daisuke Beppu, han går igenom sevärda filmer tycker jag

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »