Kom ihåg mig
Glömt lösenord Logga in
Ange din e-postadress så skickas du en länk där du kan återställa ditt lösenord...
Inloggning Skicka

ForumtrådVad fan händer med Kung Fury 2?

« Gå tillbaka till trådöversikten

Hakvin
2020-12-01
Ja.

Är det bara jag i världen som har googlat otåligt på "Kung fury 2" minst en gång i månaden sen 2016? Det senaste som gick att läsa var om en pengatvist med ett kinesiskt företag som skulle finansierat projektet med 10 miljoner dollar men verkar ha blåst Sandberg och kompani på karaktäristiskt kinesiskt vis  - något som givetvis förlänger (eller kanske t o m omöjliggör?!?) releasen. Detta var dock en nyhet från i somras och det finns ytterst svagt med info att hitta även om detta på internet. Självklart är det så att filmskaparna och de andra inblandade håller en hel del hemligt men jag tänker ju att FOLK - de borde ju snacka? Med de totalt stillastående google-resultaten att döma så verkar det nämligen som att hela världen har slocknat i sitt intresse för Kung Fury 2. Har någon hört eller läst något nånstans?
Khimaira
2020-12-11
Det finns nog en och annan filmidé som har "slocknat" definitivt i och med pandemiutbrottet i år, eller rättare sagt i fjol - Covid-19 betyder ju att ett nytt coronavirus upptäcktes 2019. Det finns för övrigt sju olika coronavirus, enligt en ganska färsk föreläsning jag var tvungen att sitta igenom å arbetets vägnar.

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »