ForumtrådSkådisen "Sökresultat Webbresultat Kornel Jedynak"?

« Gå tillbaka till trådöversikten

karlmats
2020-12-28
I nyinlagda filmen Mortal dyker denna skådis upp med ett minst sagt felaktigt namn, är det möjligt att redigera i redan godkända filmer?

2020-12-28
Gamle Sökresultat Webbresultat! En fin kille
KyLLo
2020-12-29
Det ska vara möjligt för verifierarna. För felanmälningar är det bästa sättet att skicka ett PM till någon. Du hittar verifierar-listan via "Information" i huvudmenyn.
2020-12-29
KyLLo, jag är verifierare och jag kan inte rätta fel i inlagda filmer (eller komplettera informationen). Just nu verkar det vara bara vara Admin, som är här rätt sällan, som kan göra det. Och det tycker jag är rätt frustrerande eftersom jag ofta ser fel i redan inlagda filmer.
KyLLo
2020-12-30
Bra att du säger till ifall jag har fel. Jag hade för mig att det inte var möjligt i början men att admin gav verifierarna rättigheter till det. Men jag kan ju ha blandat ihop det med något annat. Har också för mig att jag anmält fel i någon verifierad och fått det verkställt, men det kanske bara var att det gick att radera den då.
2020-12-31
KyLLo, jag är däremot en av moderatorerna för forum; vilket innebär att jag kan radera trådar och inlägg och också stänga trådar. Men det finns inget ställe där anmälningar samlas; så skall jag göra något som moderator förutsätter det att jag själv ser något eller får ett personligt meddelande om något som bör åtgärdas.
jonbo
2020-12-31
Hej goeran, jag är enbart verifiera men kan redigera i existerande filmer. Konstigt om inte du kan det. Saknar oavsett en anmälningsfunktion för upptäckta fel.
karlmats
2020-12-31
Ja på gamla sidan fanns det ju en "Anmäl fel"-knapp på varje filmsida, hade ju varit en mycket smidigare funktion än vad som nu erbjuds. Tack den som fixade detta iaf!
2021-01-02
En anmäl fel-knapp känns som ett måste!
pufred
2021-01-10
Appropå fel i skådisstatistiken, så kikade jag på Lon Chaneys gjorda filmer och där var fullt av filmer som hans son Lon Chaney Jr varit med i istället, typ 3-4 sidor. Så ta bort typ 5 decennier av filmer från hans sida tack.
2021-01-10
jonbo, du har rätt; den knappen tillkommit nu. Då tar jag gärna emot felanmälningar som meddelanden.

jonbo
2021-01-12
pufred - något har varit fel sen start med namn, det räcker med att namnet har delar av samma namn så kommer det med på den personens sida också. Så Lon Chaney Jr får även med Lon Chaneys filmer på sin sida liksom t.ex. Ed Harris får JarED HARRIS filmer också för att ta ett exempel till. Jätterirriterande och makalöst dåligt, men just nu verkar inget hända.
2021-01-13
Det där JarED HARRIS-problemet borde verkligen fixas å det snaraste, oxå. Enligt vad jag läste i någon annan tråd var det inte så komplicerat "under huven" att ordna till, heller?
Starkbröl
2021-06-23
Bäst är regissören McG, han har gjort många filmer han! :-D

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »