ForumtrådWrath of Man

« Gå tillbaka till trådöversikten

goeran
2021-06-02
Det är ganska idiotiskt att ännu ej verifierade filmer inte syns i sökfunktionen; t ex var nu Wrath of Man inlagd av fyra personer (vilket innebär att tre personer helt i onödan har lagt tid på att lägga in filmen).

zonk
2021-06-22
Ja, det är verkligen dumt! Det borde åtgärdas å det snaraste!
2021-06-26
Japp, det är otroligt dumt. Jag verifierade just en film som hade 6st olika inläggningar, jag känner mig så taskig som raderar 5 inläggnignar som alla var bra gjorda.

KyLLo
2021-06-26
Det är värdelöst. Det är dock ingen bugg, utan ett medvetet val från admin. Tanken var säkert att alla filmer skulle verifieras inom några dagar och att det därför inte skulle orsaka några större problem, men i realiteten är det inte så. Det finns heller ingen information om det till nya medlemmar och andra som inte har koll på allt som skrivs i forumet. Då finns det även en risk att en medlem lägger in samma film flera gånger när filmen hamnar i verifieringskö.

Ett tips till den som vill lägga in en populär film är att först kontrollera med en verifierare om den finns i verifieringskön. Listan med verifierare når man via "Information" i huvudmenyn.

Endast inloggade medlemmar kan diskutera i forumet. Bli medlem »