Alla kommentarer avAgent_Cooper

The Thing2013-06-24
Jag förstår fortfarande inte vad som är grejen.

The Fourth Kind2013-06-24
Bästa av alla Alienfilmerna, för Ripley hade inte någon katt i denna.

The Perks of Being a Wallflower2013-03-08
För amerikansk och platt.

Tiny Furniture2012-11-13
Jag orkade verkligen inte se klart den här filmen. Och då har jag ändå tålamodet av en ängel...det fanns liksom ingenting i den här filmen som verkade leda någonsomhelst stans!!

Storstadshamn2012-10-23
Hur fin som helst!?

The Woman in Black2012-10-22
Vad är detta? Radcliffen springer upp o ner för en trappa hela filmen, och den största skrämselmetoden dom använder sig av är överraskning. En kan ju få hjärtattack för mindre. Alldeles för liten karaktärsfördjupning på Radcliffen dessutom. Såhär i efterhand minns jag knappt någon replik han säger alls förutom "whos there?". Kanske kan bli lite av en catchphrase för filmen och få stå med på omslaget?

The Book of Eli2012-10-15
Cheezy but I like it!

Bambi2012-10-07
Jag tycker Stampe har dåligt inflytande på Bambi. När dom ska åka skridskor så kunde ju Bambi ha brytit benen!!!!

Det2012-10-07
Jag försöker se om denna en gång om året, det har blivit lite av en tradition. Den är så himla läskig på ett sätt jag inte riktigt kan förklara. Tim Curry gör en mycket bra roll som min mardröm.

Natt på museet2012-10-07
Många gånger har en varit tvungen att se denna med svensk dubbling för att div syskonbarn vill se den, om och om och om igen....jag gillar den inte. Det är alldeles för inkonsekvent magi. Men barnen tycks köpa konceptet iaf. Men det får ju dom stå för.

Vuxna människor2012-10-07
Jag har säkert sett denna över trettio gånger. Underbart soundtrack av Bob hund och sååååå jävla citerbar film! Älskarn!

Dark Shadows2012-09-18
Riktigt besviken på Burton. Minns en tid då han gjorde nyskapande filmer. Denna film känns som ett lågvattensmärke. Kan han ens överväga att inte ha med sin fru och Depp som huvudrollen?!!!

The Cabin in the Woods2012-09-11
Hej Joss Whedon. Jag är nöjd med den här filmen! Tack för att du är dig själv som vanligt och för att du väljer skådespelare vi känner och älskar. Och tack för att du vet vad en nörd vill ha. Puss

I sista minuten2012-09-06
Den får en fyra bara för att huvudkaraktären är så jävla rolig! :D

Doctor Mordrid2012-09-04
Jag förstod inte så mycket av den här filmen, men den måste vara gjord av någon som älskar trollkarlar, för jag tycker filmen tar sig själv på väldigt stort allvar. Detta finner jag mycket charmigt!

Det magiska landet2012-09-04
Så fint illustrerad!!! Speciellt miljöerna <3 Men samtidigt så fanns det även väldigt mycket jag skulle vilja förbättra rent tekniskt med animationerna.. Jättemysig saga också för övrigt.

The Room2012-06-27
Jag säger som föregående talare. Det är jättesvårt att sätta betyg på den här! Den är så dålig.. så den är jättebra?! Ens kropp vrider sig flera varv pga alla logiska luckor i klippning och manus. Det är ju helt underbart! Så repetativ och så kass! Och sen alla fula sexscener (Johnnys mage ser ut som en påse ormar!). Verkligen Den sämsta filmen jag har sett. That's gotta count for something i betygvägar. Direkt efter att jag sett filmen spelade jag nästan hela flash-spelet. Min hjärna blev till mos. Spelet är precis som filmen, med enda höjdpunkten fightingscenen på taket. (tips till alla som vill spela: sluta spela efter fightingscenen!!)

Mulan II2012-06-24
Helt okej 2:a!

Johnny Mnemonic2012-06-14
"I want to get online... I need a computer!"

The Hunger Games2012-05-05
Så som överklassen porträtteras i denna film, har jag alltid porträtterat överklassen för mitt inre.

Paulie - papegojan som pratade för mycket2012-05-02
Jag blev alldeles nostalgiblödig när jag såg om den här. Därför får den en trea men den kanske förtjänar en tvåa.

92012-04-30
Så annorlunda framtidsvision! Jag gillade det. :)

Due Date2012-04-30
Jag älskar att se Zach Galifianakis konstig, och Robert Downey jr arg. Men den här filmen hade inte så mycket mer än så.

Occupant2012-04-28
Det känns verkligen som att den här filmen är gjord av en filmstudent....

Svärdet i stenen2012-04-22
Rätt skön. Rätt repetativ också. Men rätt skön.

Revolt2012-04-18
Någonting kändes lite ostämt på något vis i bildberättandet alltigenom. Men den hade verkligen sina stunder denna film. :)

Alien2012-04-12
Haha jag håller med johan_90_1 om att alla är "kåta på kattfan". Fast jag tycker det är gulligt med en kattmaskot, även om det är oerhört irriterande att Ripley som är smart på alla sätt, kan tappa all logik och offra så mycket för en katt.

Origin: Spirits of the Past2012-03-28
Ploten till filmen hade ju väldigt mycket potential och i början av filmen var jag helt exalterad. Men den känslan höll inte i sig genom hela filmen... Jag önskar filmen hade bättre och tuffare story, lite snyggare animering på karaktärer och maskiner(miljöerna var dock skitsnygga), och lite mera steampunk hade ju inte suttit helt fel!

Paprika2012-03-28
INTENSE!!