Alla kommentarer avAndyK

Far Cry2010-02-01
För att vara en Uwe Boll film så var den rätt bra. Den bästa jag sett faktiskt, och Til Schweiger är rätt bra också, där av tvån. Men bra är den inte.

Död snö2009-10-27
Var mycket bra i början, men blev den blev för överdriven i slutet. En tvåa

Taken2009-09-23
Bra film. Stark trea

Häxprocessen2009-07-07
Första delen var inte speciellt bra, men när rättegången började så blev den bättre.

Eagle Eye2009-05-17
Helt ok underhållning.

Twilight2009-05-04
Förstår inte hypen krig denna. Finns många bättre Vampyr-rullar.

Livet från den andra sidan2009-04-18
Rikitgt kul. Gervais är lysande och även Téa Leoni är bra.

Rovdjur2009-04-16
Inte skrämmande men väldigt rå, och mycket välgjorda splatter-effekter.

Pineapple Express2009-03-23
Man måste nog själv röka på för att uppskatta denna filmen. Usel. Skrattade bara en gång på hela filmen och det är underkänt för en komedi. Den enda som är bra i filmen är James Franco, men otur för honom så är manuset så dåligt att han inte lyckas rädda denna från ett botten betyg.

Män som hatar kvinnor2009-02-27
Lite väl överdramatiserad musik ibland, men annars är filmen riktigt, riktigt bra.

Max Payne2009-02-25
Tyckte den var bra. Och jag tyckte de var rätt likt spelet, var dock länge sedan jag spelade det och har inte spelat klart det, speciellt med fotot. Det enda minuset var att storyn var lite tunn.

Vampyrer2009-02-22
Inget bra, men får en tvåa för jag tyckte det var en intressant skildring av vampyrer. Men det kändes som ett skolarbete, och som skolarbete skulle det nog var VG.

Berättelsen om Narnia: Prins Caspian2008-11-12
Araber??? Ryssar??? Tyckte de var spanjorer.

Felon2008-11-11
Mycket bra, men lite för kort. Det gick lite för snabbt mot slutet tyckte jag. Stark trea? Svag fyra? Jag känner mig generös idag och ger den en 4.

Deep Red2008-11-05
Får en 4:a för det underbara soundtracket, men Argento har gjort bättre.

The Curse of King Tut's Tomb2008-11-04
Inte alls bra. Det enda som får mig att inte ge denna en etta är att jag ändå ville se klart den, trots att den var dålig. En mycket svag tvåa.

The Happening2008-10-29
Tyckte den var väldigt bra fram till Mrs Jones. Där blev det förmycket konstigt, och nästan som en helt ny film. Man skulle nog kunna ta bort den delen av filmen och man fått två bra filmer, men tillsammans blev det pannkaka. Där sjönk betyget från 4:a till 3:a

Den bästa sommaren2008-05-10
Nä, jag måste bara höja betyget nu efter jag såg den igen. Den är SÅ bra.

The Brothers Solomon2008-05-04
Var så idiotisk så att den blev lite kul. Men bara lite.

Shoot 'Em Up2008-04-22
Igentligen är den ju rätt löjlig, men när man är sugen på lite barnsligt pang pang i överflöd är det förbannat underhållande.

Southland Tales2008-04-18
Måste nog ses två gånger för att riktigt hänga med. Jag ger den endå en fyra efter första titten för det var något med den, som jag inte kan sätta fingret på, som jag gillade. Får se om betyget blir samma efter andra titten, eller om jag ändrar mig.

Hämndens timme2008-04-17
Tyckte allt skådespelarna var bra och filmen var allt ok, men ljudet på min DVD kopia får underkänt. Väldigt svårt att höra vad de sa ibland och eftersom den inte var textad heller så var det lite svårt att hänga med.

No Country for Old Men2008-04-15
Nästan i klass med Fargo. Blir kanske en femma efter andra titten... Jag tänkte faktiskt inte på att det inte var någon musik i filmen!?!

Flood2008-03-29
Innehåller allt som andra katastof-filmer har och det blir bara en kopia av dem. Inget överraskande. Riktigt dålig.

Romarrikets fall2008-03-06
Lite seg. Christopher Plummer är lysande i denna, Guinness är som vanligt bra den timmen han är med. Sophia Loren visar upp ett klassiskt överspel.

14082008-03-01
Helt ok. Nära fyra.

Arn - Tempelriddaren2008-03-01
Mycket bra. Fast tror man att det är en action-film med många stora slag så kommer man att bli besviken. Det är ett histriskt drama.

Svarta nejlikan2008-02-27
Bra och viktigt ämne som borde gjorts bättre. Synd.

Sicko2008-02-14
Michael Moores bästa. Har dock inte sätt Roger & Me än.

Big Nothing2008-02-12
Kul fredags underhållning