Alla kommentarer avAngeliana

Under the Shadow2016-12-04
Jag förstår verkligen inte de höga betygen för den här filmen. Den var så jäkla långsam och tråkig, och inte ett dugg skrämmande. När det känns som att den kanske ska kicka igång, då är den slut. Nej, en riktig besvikelse. Snoozefest.

Livet efter dig2016-10-09
Boken är underbar, men tyvärr så följer inte känslan och allt med över till filmen. Emilia Clarke, som jag annars gillar, passade inte alls i rollen och kände spelade så fruktansvärt överdrivet. Den kändes lite som att den gick på sparlågor från starten

Ice Age: Scratattack2016-07-10
Den var okej, men inte så mycket mer än så. Alla kids verkade älskade den i alla fall, så det var roligt. I ärlighetens namn så måste jag erkänna att jag råkade somna ett par gånger, vilket aldrig händer på bio xD

The Forest2016-05-05
Bra ide och story med fina miljöer. Inte scary alls, slutet var lättuträknat, dåliga effekter och jumpscares. Nej det blir en etta, har redan börjat glömma bort den och det är inget bra tecken

Max2016-04-12
alldeles för cheesy och amerikansk, men känner mig rätt snäll och sätter en svag trea så länge. Skyller på att jag är sjuk och att jag var sugen på en cheesy familjefilm, denna satt bra.

Batman v Superman: Dawn of Justice2016-03-28
Jag har så himla svårt att komma fram till vad jag egentligen tycker om denna. Stundvis var den så djäkla bra, men vissa delar kändes inte helt igenomtänkta och var där enbart för att bygga uppföljare. Ben affleck var suverän i sin Batman-tolkning måste sägas i alla fall. En trea får duga tills jag sett om filmen igen och spinner vidare.

The Revenant2016-02-11
Leo var fantastisk för det första, men filmen i sig var riktigt bra på många sätt. Den var vacker, både naturfoto och kameratekniken var magisk, den var rå, sorglig, spännande och den sitter kvar i minnet trots att det var veckor sedan jag såg den. Mycket bra, ge mannen sin guldgubbe nu!

Paranormal Activity: The Ghost Dimension2015-11-08
Faktiskt bättre än jag förväntade mig, vilket inte betyder att det för den sakens skull är något mästerverk.. Otroligt många plot holes dock, men det får man försöka ignorera. Gillade karaktärerna.

The Amazing Spider-Man 22015-08-27
Hade en del fina scener, men det kändes mest krystat och väldigt mediokert. Gillade soundtracket. och Dane DeHaan mest.

Into the Woods2015-08-09
Den började rätt bra, men väldigt snabbt så blev den alltför rörig och låtarna hade ingen direkt känsla, som att de bara sjöng om vad de gjorde utan någon tanke bakom. Kunde ha blivit så bra med lite mer jobb bakom sig och en hel del förändringar

Stung2015-07-31
Ugh. Jag älskar dåliga skräckfilmer, och även skräck-komedier. Denna var bara tråkig och jobbig.

It Follows2015-07-31
svag trea. Den var stundtals creepy och sög sig liksom fast, men spårade allt eftersom och kändes bara tråkig. Originell idé och härligt soundtrack dock, det är det som räddar den från tvåan.

Pitch Perfect 22015-07-10
Jag älskar verkligen första filmen, och denna nådde som förväntat inte upp till samma nivå. Kändes avskalat och forcerat, didn't like the new girl och hennes plotline heller för den delen.

San Andreas2015-05-29
Visst, den är lite cheezy och lite för Amerikansk ibland - men jag tokgillade den verkligen! Så djäkla snyggt gjord, perfekt för en katastroffilms-junkie som mig! :)

Invictus ? de oövervinnerliga2015-05-22
var helt inställd på att jag skulle gilla denna, men tyvärr. Något fattades, den blev aldrig riktigt trovärdig eller drog mig in i storyn. Tyvärr.

Flyboys2015-05-21
too fudgin long!

En geishas memoarer2015-05-21
som Brutus skrev här nedanför så sänkte även jag nästan betyget pga att de pratar engelska. I hate that. Trots att den blir lite seg och långvarig ibland så är det en himla vacker och känslofylld film, med väldigt vackra scener.

Cyberbully2015-05-21
Den var verkligen ingenting speciellt, jag är nog lite för gammal för att riktigt sätta mig in i filmen. Men kan ändå inte droppa ner den helt till en etta eftesom tjejen i huvudrollen lyckades med vissa rörande scener. Bra budskap så klart, men formatet har redan gjorts med bättre resultat.

Guilty2015-05-12
Den var stundsvis riktigt bra , men stundbvis riktigt tråkig. När någon frågar mig vad filmen handlar om så kommer jag nog inte komma ihåg annat än "Du vet, den där filmen där Vin Diesel har hår"

Lady Death2015-05-10
No, just no.

G.I. Joe: Retaliation2015-05-10
Ugh, gillade inte första filmen men tror att denna till och med var sämre (minns knappt något av första så det är svårt att avgöra). Totalt ointressant. Frågar någon mig om någon dag vad filmen handlade om så kommer jag ha svårt att komma ihåg det, och då är jag en sådan irriterande människa som minns allt när det gäller film.

Enemy2015-05-09
Intressant och tvingar en att tänka. Men behövde de använda sig av spindlar? Kunde de inte använt sig av kaniner eller enhörningar?

Lyckan, kärleken och meningen med livet2015-05-09
Svag 2a. Känns som att jag var tjugo år yngre än filmens målgrupp. Snabbspolade förbi en hel del, varför måste den vara så lång? Tror tusan att jag sänker till en 1:a ändå för nu blev jag bara irriterad på den

Safety Not Guaranteed2015-05-02
sidestoryn drar ner betyget lite, annars klockren 4a. Äh fan, blir en 4a ändå!

Left Behind2015-03-04
What the fudge? Vad var det för mening med denna? Låg en hund begraven redan i introt, och inte fasen vaknade den till liv.

Les Misérables2015-02-15
Himla svår film att betygsätta. Vissa delat var helt magnifika medan andra kändes obetydliga. Russel Crowe har jag alltid haft svårt för så han drog ner lite, passade inte riktigt in här. "Can you hear the people sing" är så underbar, ryser. Blir en snäll fyra så länge.

Jessabelle2015-02-15
Gillades! Synd att den tappade en hel del mot slutet

Blended2015-02-14
Den hade några söta och roliga scener och var rätt lättsmält och mysig, så det blir en snäll och svag 3:a. Adam Sandler såg mest trött ut hela tiden.

Sharknado 2: The Second One2015-02-13
Så dålig att den blir magisk, samma kommentar som på första filmen. Stort plus för titeln "Sharknado 2: the second one" haha

Sharknado2015-02-13
Magiskt dålig