Alla kommentarer avAslan

Förtrollad2007-12-03
mer ironi än jag trodde var möjligt från disney. underbar.

Niemand liebt Dich so wie ich2007-10-09
Såna här filmer behövs faktiskt inte, och speciellt inte på en filmfestival. Bort med skräpet.

Rock, Paper, Scissors: The Way of the Tosser2007-10-09
Nej, det håller faktiskt inte. För dåliga skådisar, för dåligt manus och alltför lång film. En del kul poänger, men det räcker inte.

All the Days Before Tomorrow2007-10-09
Första gången jag någonsin lämnar en biosalong i förtid. Den här filmen är inte värd tiden du lägger ner på att se på den, den här typen av människor är jag så mätt på; ung sprallig tjej , utan historia men med tokiga infall försöker få liv i Asperger-pojke. Snälla, producera inga mer såna här filmer!

Fröken Sverige2005-03-27
Jag tycker att det är märkligt att bestämma sig för att göra en film politiskt mevetna ungdomar och sen inte göra någon research över kulturen man ska skildra. Pinsamt dåligt underlag sänker filmen och jag kan inte rekommendera någon att se den.

A Home at the End of the World2005-01-15
Äntligen en film som inte hyllar det heteronormativa! Mycket bra film som visar ett annat sätt att leva än inom den biologiska kärnfamiljen. Mer regnbågsfamiljer åt folket!

Tipping the Velvet2004-07-09
Fantastiskt lesbiskt drama utöver det vanliga! Jag älskar den här skildringen av livet och kärleken, som båda går vidare trots besvikelser.