Alla kommentarer avBeccson

Romper Stomper2012-10-19
Helt ok. Trodde den skulle vara mycket bättre med tanke på allt bra jag hört om den.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows2012-01-24
Känns som de har kommit långt ifrån Sherlock Holmes i denna. Lite mer mystik tack.

Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet2012-01-24
Jättebra! Trodde inte jag skulle tycka om den så mycket, men den var verkligen fin! Tummen upp!

Conan the Barbarian2012-01-24
Ron Perlman passade verkligen inte i rolllen. Plus att jag störde mig på den lätt näsvisa och orädda tjejen. En stark tvåa dock, den var iaf ganska underhållande.

Horrible Bosses2012-01-24
Vissa saker var rätt kul. Jag är dessutom lite svag för Charlie Day, så det var roligt att han var med.

Poppers pingviner2012-01-24
Var precis som en familjefilm från 90-talet. Vilket kanske antagligen var meningen.

WALL-E2012-01-24
Stark trea, väldigt söt film.

Upp2012-01-24
Äger. Så jävla fin. Fast tycker mest om filmens början.

Till vildingarnas land2012-01-24
Boken är underbar, men jag tyckte mest filmen blev långtråkig. Det enda jag egentligen kom ihåg var han som förlorade sin arm och lagade den med en pinne. Det var kul.

The Great Rock 'n' Roll Swindle2012-01-24
Bläh!

The Girl Who Leapt Through Time2012-01-24
Storyn var inte särskilt bra, men den var sjukt fint tecknad. Verkligen! Men som sagt, det fanns luckor i storyn!

Stalker2012-01-24
Inte dålig, men heller inte i min smak. Scenerna är verkligen jättefina, men jag kan inte ta den till mig riktigt.

Ponyo på klippan vid havet2012-01-24
Åh, fan vad man blir glad av denna filmen! :)

Orlando2012-01-24
Nej, tyvärr. Filmen försöker ha en feministisk ton, men motsäger sig själv i mycket, enligt mig. Slutscenen var inte bra.

Metropia2012-01-24
Så himla tråkig! Och jag som hade såna förväntningar.. :(

Körkarlen2012-01-24
Väldigt fin film. Satt verkligen koncentrerad och inne i filmen hela tiden, trots att den visades i skolan.

Kikis expressbud2012-01-24
Jag håller med Bankoofer. Starkt trea får den av mig också. Gillade inte slutet nåt särskilt heller.

I Love You Phillip Morris2012-01-24
Blev besviken på filmen, fast skådespelarna gjorde ett bra jobb.

G.I. Joe: The Rise of Cobra2012-01-24
Höll mig knappt vaken genom denna.

Doktor Caligaris kabinett2012-01-24
Nej, inget för mig.

Brazil2012-01-24
Mycket bra, de flesta scener är komponerade intressant och hela filmen i sig själv är intressant. Blev mycket positivt överraskad, faktiskt.

Be Kind Rewind2012-01-24
Riktig tråkig och seg. Trodde den skulle vara bra, så blev riktigt besviken.

Eagle vs Shark2010-05-17
Whoa. Måste säga, att jag tyckte denna film var klockren.

District 92010-02-01
Hade väldigt höga förväntningar, och förväntade mig faktiskt något annat än jag fick - men den var väldigt bra.

Berättelsen om Narnia: Prins Caspian2010-01-17
Nej, alltså. Hm. Relativt stark tvåa, iaf.

Om du lyssnar noga2010-01-13
Trååååkig, vadfan! Och inte övernaturlig! Det var lite tråkigt.. :/ Förväntade mig så mycket mer.

Punisher: War Zone2010-01-13
Mjoo, lite sådär småtrevlig att titta på. Lite seg, dock.

Last of the Living2010-01-13
Blä, blä, bläbläblä.

Diary of the Dead2010-01-05
Ojdå, jag ger visst denna högre betyg än förväntat. Men, jag tycker faktiskt det var en helt ok zombiefilm. Delar var inte så bra, men fan, den var underhållande och relativt bra.

Idiotrepubliken2010-01-05
Underhållande en sån där dag då man inte har något för sig. :)

Nästa sida »