Alla kommentarer avBehemoth

Casa de mi Padre2013-01-18
Filmen förtjänar i sig inte mer än en 2:a, men spanskan sparkar upp det hela ett pinnhål.

Sauna2012-03-10
Väldigt finsk. Väldigt bra. Hyvää Suomi,

Terry Pratchett's The Colour of Magic2011-12-04
Har givetvis ingenting att komma med mot böckerna, men ändå en positiv överraskning. Mycket av humorn har tyvärr gått förlorad i filmatiseringen.

Date Movie2010-12-29
Att de orkar hålla på att göra dessa filmer... och att jag orkar se dem!

Balls of Fury2010-12-29
Endast det faktum att filmen kretsade kring pingis gör den godkänd... men det är säkerligen den sämsta filmen Walken nånsin medverkat i.

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon2010-12-29
En tre för för upplägget, en tvåa för utförandet.

Sky High2009-04-28
Höjer den ett snäpp efter att ha sett om den 3 år senare.

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street2008-08-08
Vilken fruktansvärd besvikelse! Skådespeleriet var av klass, likaså slutet, men jag kommer aldrig att se om den. Tim Burton borde skämmas lika mycket som när han regisserade remaken på Apornas Planet... fy.

Stardust2008-07-17
Det här var verkligen värdelöst. Trodde inte att De Niro kunde sjunka så lågt som att göra den här filmen.

Halloween2008-07-09
Helt klart duglig remake, men har inget att sätta emot originalet.

2001 Maniacs2008-07-09
Värdelöst skådespeleri, men lite splatter och Robert Englund som höjer betyget.

Saknad i strid2008-07-09
Guns don't kill people, Chuck Norris kills people. Barndomsidolisering måhända, men det är aldrig fel med en 80-tals action med Chucken i huvudrollen.

Epic Movie2008-06-23
Den här är dålig, tom i jämförelse med Scary Movie och liknande nyare parodirullar. Garvade nog inte en enda gång.

Final Destination2008-01-30
Dussinrulle av plattaste slaget. Scenen vid rälsen livade upp filmen något, men långt ifrån räddade den.

Torkel i knipa2008-01-21
Sjukt kul, men sjukt ful också. Trodde att det skulle vara en barnfilm men garvade mig istället harmynt.

En prinsessas dagbok 2: Kungligt uppdrag2007-10-29
Vet inte riktigt varför jag ids se såna här filmer...

House of Voices2007-09-25
Egentligen en tvåa... men Catriona MacColl är ju med. Höjer det ett snäpp.

Poolarna2007-07-18
Jag kan inget annat än att gilla det här.

Benknäckargänget - Krossa dem2007-03-29
Sämre än Mean Machine, mycket sämre än The Longest Yard från -74. Men den hade sina småroliga stunder så det var inte helt bortkastad tid.

Det våras för svärmor2007-01-29
Helt klart en av Brooks sämsta filmer. Sevärd, men inte speciellt rolig. Tveksam tvåa.

Borta med vinden2007-01-03
Den hade kunnat vara bra om man kapat ner den ett par timmar och lämnat sydstatsglorifieringen utanför. Nu vart den mest motbjudande och långtråkig.

Silent Hill2006-11-01
Som troget fan till spelen har jag väntat på den här filmen sen jag lirade tvåan. Och jag vet faktiskt inte om det jag bara är partisk eller om det är för att alla skräckfilmer idag är fullkomligt värdelösa (mest troligt en kombination av dessa två), men det här var mycket bra överaskande nog. Jag lyfter på karvalakkin.

Pale Rider2006-10-28
Helt klart duglig, dock inte i närheten av storhetstidens westerns.

Fäst vid dig2006-10-10
Den hade sina småroliga stunder, men var mest tråkig och framförallt lång.

The Red Monks2006-10-06
Helt värdelös (fightingscenen likaså). Och att Ginza har mage att skriva Regi: Lucio Fulci på den här är inget annat än hädelse.

Ghettoblaster2006-10-06
Mestadels dålig parodi på Menace II Society. Har aldrig gillat Wayans-bröderna. Svag tvåa.

The Nun2006-09-30
Sicket fruktansvärt skit. Jag hade kunnat ösa avsky mot allt vad skådespelare och manusförfattare heter, men det känns meningslöst. Precis som filmen.

En geishas memoarer2006-09-23
Egentligen en trea som film, men som tidigare påpekat var det en stor miss att göra den på engelska och det sänker betyget.

Keeping Mum2006-09-17
Intetsägande och rätt värdelös som komedi, men duglig som film... och så var ju Patrick Swayze med. Han har förvisso aldrig varit bra, men han är ju ändå Patrick Swayze.

Only You2006-09-13
Jag förstår inte varför husgud Downey Jr. tvunget skulle göra sånt här svammel? Karln har talang, dock är han dålig på att välja filmer att medverka i.

Nästa sida »