Alla kommentarer avCHARITY

Insane2010-11-08
Sämsta skit jag har sett på länge, och det inkluderar skådespelarna.

The Crying Child2010-07-22
Första halvan e mycket bra & spännande, sen blir det hela mer en övernaturlig trams film, men miljön e vacker, & skådespelarna e bra, & första halvan e riktigt mysig.

Vi på Väddö2010-06-21
extremt tråkig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Topkapi2010-06-21
Hade stora förväntningar, blev dock besviken, Melinas dåliga engelska blev mycket skrattretande, tråkig film, inge rolig....

Prom Night2010-05-18
Usel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, urtråkig skräckfilm, med en usel aktris i huvudrollen, blev så irriterad på Brittany Snow i rollen, det enda hon gjorde var grät och gnällde, ingen bra aktris!, i Franska, Italienska & Spanska skräckisar anlitar de iallafall skådisar som kan agera, ej dessa tråkiga modeller!!!!

Switchblade Romance2010-05-15
Frankrike, Spanien & Italien gör så mycket bättre skräckfilmer en Usa, gillade denna filmen, berodde nog mycket på att speciellt huvudskårdespelerskan gjorde ett mycket bra jobb, men tyckte nog ändå Inside var något mer underhållande att se på.

I väntan på en mördare2010-04-30
Hittade denna filmen billigt på Tradera i ex-Rental version, Vhs alltså, blev ganska överraskad, positivt alltså, bra och lagom spännande, Catherine är mycket bra i denna rollen, en svår att hitta film som man ska ta tillfället att se om, man hittar den.

En julberättelse2010-04-30
Den här gillade jag, men lite för lång dock.

8 kvinnor2010-04-30
En helt fantastisk film, med underbara Catherine Deneuve & helt fantastisk är Isabelle Huppert i rollen.

Kära Miss Ross2010-04-25
Mycket mer spännande en vad ja hade trott, Lauren Bacall gör bra ifrån sig i rollen, en enkel men spännande film, som ja kan rekommendera.

No Place to Hide2010-04-19
Underbar skräckthriller med Kathleen Beller i rollerna.

Blind Terror2010-04-19
Väldigt spännande film

Skräck i sol2010-04-19
Mycket spännande psykologisk thriller.

Vem vill mörda Sarah Hardy?2010-04-19
Denna film såg ja när ja var yngre, var livrädd ett helt år, nu hittade jag den rätt nyligen, bra och spännande, men inte riktigt så otäck som ja mindes den.

Hals över huvud2010-04-19
Älskar, älskar denna underbara film, Penelope Keith som överklass dam och June Brown som fattig kedjerökerska som har mer gemensamt en vad de anar, så mycket bättre en Thelma & Louise enligt mig.

De dødes tjern2010-04-19
Jag tycker den är väldigt tråkig, filmen tråkar ut mig, så mycket snack och så lite handling, ingen spänning alls finns det i filmen.

Förföljd av det förflutna2010-04-18
Väldigt spännande, älskar Kelly McGillis i denna rollen.

Inside2010-04-18
Mycket blodig, men mer svart humor en riktigt otäck, lite för otrolig historia för att driva en helt livrädd, Beatrice Dalle spelar mycket bra.

Träfracken2010-04-18
Mycket, mycket tråkig, men roligt att se Catrin Westerlund & Ulla Sjöblom.

Morianerna2010-04-18
Tråkigt!, extremt tråkig film, fastän Julia Caesar är med bara 2 minuter, så är hon enligt mig den enda värd att se i filmen.

High Lane2010-04-18
Inte alls tokig, bra fransk thriller.

Lysande landning2010-03-26
Älskar Marie Richardson & Ewa Carlsson i denna film, men annars är den här den svagaste av Trenterfilmerna, anser jag iallafall.

Idag röd2010-03-26
Mycket bra film

Träff i helfigur2010-03-26
Jättebra, synd att de inte filmade fler Stig Trenter filmer, men är det för sent?

Månguden2010-03-26
Den lät mer spännande, ok liten deckarhistoria, med vackra Agneta Ekmanner, men smått långtråkig film.

Pang i bygget2010-03-23
Julia Caesar & Carl-Axel Elfving, vilka härliga skådespelare, ja skrattar varje gång, ja ser de två i affären, när hon ska köpa vetemjöl, han har inget, och börjar tala om mariekex & potatis, ja skrattar bara ja tänker på det, härligt, Julia & Carl-Axel gör att filmen får en 4, resten av skådisarna och storyn blir det en 2.

Förtrollad vandring2010-03-23
väldigt tråkig

Olycksfågeln2010-03-23
Gillade Snoken, så det var klart bäst med filmen att få se honom igen. Filmen är BORING!

Sorority Row2010-03-23
Rätt rolig film, typisk amerikansk skräck, gillade Leah Pipes mycket som bitchen Jessica, hon var mycket rolig att se, och en ganska bra aktris faktiskt.

20122010-03-23
Fruktansvärt Tråkig, ja fick stänga av efter en och en halv timme, och ja vägrar se klart.

Nästa sida »