Alla kommentarer avCanomia

The Endless2019-09-15
Åh, jag gillade den. Det hjälper iof att jag såg den med en rätt entusiastisk dm som planerade för framtida äventyr utifrån delar av filmen.

I Feel Pretty2019-05-23
Michelle Wiliams är rolig i den här, själva premissen, not so much

RBG2019-02-21
Som alla säger är det inget som sticker ut formatmässigt alls. En dokumentär om en intressant person, från en klart beundrande synvinkel. Men hur som helst klart sevärd.

Battle2019-01-05
Många samma problem som brukar finnas i de här "balettdansare träffar hiphopdansare och får mer "själ""-filmerna. Tillräckligt mycket bra dans, och Lisa Teige och Fabian Sveegard Tapia är bra ihop, för att ändå göra filmen klart sevärd.

Black Mirror - Bandersnatch2019-01-05
Ugh, kändes som den pågick förevigt och ville ofta spola när samma scener upprepades för 5e gången. Plus att det var obehagligt att vara den som väljer. Hade kanske fixat en film med den här formen bättre om man inte mer eller mindre tvingas ta dåliga beslut för att nå slutet.

Coco2018-10-22
Väldigt dålig idé att se med 3 1/2-åringen som brukar se från 7 år-filmer(som den här är) Skelettgrejen var lugnt men att alla är våldsamt arga hela tiden var så läskigt. Desutom rätt komplicerad handling, bäbistanten och hennes pappa var i alla fall snälla.

Love & Friendship2018-10-05
Rätt besviken på den här.

Coraline och spegelns hemlighet2018-09-30
Otäck.

Chefens dotter2018-09-06
Kul att se textiltillverkningen

Till alla killar jag har gillat2018-08-26
Bra i sin genre.

Young Victoria2018-08-23
Hattarna är filmens sanna stjärnor.

Down with Love2018-01-08
Kostym, scenografi, foto som gör en glad. Könskampgrejen är inte så kul men kan inte värja mig mot ytan och en del underhållande replikskiften.

Be Somebody2018-01-07
sött, harmlöst

The Dressmaker2018-01-06
Förfärligt fin kostym men berättelsen får de inte till på något bra sätt alls. Scenen när alla i byn gör vardagliga sysslor i fantastiskt vackra klänningar är kanske höjdpunkten.

Dirty Dancing2017-07-27
Platt fall. Det funkar inte att göra om en film utan någon ny kreativitet. Havana Nights var också rätt fånig men och urvattnad och scenen när de skulle dansa i vattnet kändes helt onödig men den hade ändå en egen story. Här är det samma repliker, samma scener, fast sämre. Debra Messing gör sitt bästa med det hon får, scenerna mellan systern och musikern är lite söta och när Penny dansar med Baby glimmrar det till lite lite. Men allt som allt, mest en skrattretande dålig kopia.

Sameblod2017-07-02
Jag insåg inte förrän filmen började att det var en långfilmsversion av Stoerre Vaerie.

TiMER2017-06-09
Anya och Halfrek, tillsammans igen!

Not Another Happy Ending2017-06-04
Meh. Fungerande romantisk komedi. Kemi mellan huvudpersonerna men mycket fånigt och inte ett dugg trovärdigt. Hennes relation till den dryga manusförfattaren t.ex, helt omöjligt att förstå, han är bara bara dryg och de har 0 kemi.

I Don't Feel at Home in This World Anymore2017-05-07
Sista halvtimmen är en svag tvåa. Såg den pga tycker om låten, synd att de tappar bort det fina.

Panda III2017-05-06
Så jävla fin film.

Flowers and Bottoms2017-05-06
En bisarr liten pärla.

La La Land2017-03-01
Var inte alls beredd på att den skulle slå så jävla hårt just där det gör ont.

Save the Last Dance2017-02-11
Hon verkar mest bry sig om sig själv, den där Sarah, alla omkring henne anstränger sig så jävla mycket för henne och hon ska bara ha och ha. Både vänskapen mellan henne och Chenille och förhållandet mellan henne och Derek, det finns ingen jämnvikt alls.

Hurricane Bianca2017-02-07
Lagom lättsam feelgood med en massa folk från Ru Pauls drag race.

The Adjustment Bureau2016-05-08
En helt fantastisk scen i början och allt som kom efter var resultatet av den scenen men levde aldrig riktigt upp till den.

Kingsman: The Secret Service2016-04-10
Allt med den svenska prinsessan var dåligt men sista scenen sänkte verkligen filmen. Annars rätt underhållande.

Revolutionary Road2016-03-30
Jag läser boken nu, mer än halva boken in har vi fått följa handlingen från olika karaktärers perspektiv men än så länge inte April. Jag tolkade henne som huvudrollen i filmen och är lite chockad. För övrigt ett katastrofalt val av bok att läsa runt sin 30e födelsedag.

Polarexpressen2015-12-25
Mycket mysig julstämning men det ser ju för taskigt ut med den här motion capture-grejen. De borde animerat dem istället.

Ashby2015-11-18
Om filmen handlat om tjejen med hjärnscannarhobbyn istället hade jag gillat den bättre.

Försoning2015-09-25
Det är så mycket som är så vackert i början. Fotot, kläderna.

Nästa sida »