Alla kommentarer avClementineK

Beginners2011-12-12
Fantastisk liten film!

Kick-Ass2010-04-09
Helt jäkla fantastisk! Hade ingen aning vad som väntade mig när jag steg in i biosalongen(hade inte läst serien innan) vilket kanske gjorde filmen ännu bättre? Jag fick ont i magen så coolt och snyggt allting var. Speciellt Hit-Girl. Om man ändå vore som hon när man var 11.

Fish Tank2010-01-17
Riktigt riktigt bra! Fantastiskt skådespeleri.

I Love You, Man2009-08-01
Jason Segel<3

Dumpad2008-10-03
Asrolig! Jason Segel är ju riktigt rolig men bäst är Jonah Hill som servitören, bara han visar sig så garvar man. Ännu en töntkomedi som håller för min del.

Lost in Austen2008-10-03
Har bara sett ett avsnitt men fan det här är riktigt bra! Speciellt om man älskar Jane Austen och hennes fantastiska pride and prejudice.

Get Smart2008-09-27
Sån besvikelse.

Princess Daisy2008-04-21
Var riktig imponerad av denna när jag var fem typ, en film om en riktig prinsessa! haha.

Dödsvänner2008-04-20
En av alla dessa tv-filmer man såg när man var mindre.

This Is England2008-03-04
klart en stark trea. Gillade Turgoose som "shaun" vilken naturbegåvning! Musiken lindade in filmen till ett mycket fint litet paket av ren filmglädje. Det kanske blir en fyra senare...

Bortspolad2008-02-29
Hade hört att den varriktigt dålig så jag hade inga förväntningar. Tji fick jag, skrattade högt x antal ggn!

Bara till låns2008-02-27
Helt klart en typisk episk generations historia a lá 80-tal. Den är charmig på sina ställen och man flyter lätt med utan att egentligen beröras på något djupare plan.

Working Girl2007-12-03
Det var verkligen längesen jag såg en sån här superrulle, jag mådde riktigt bra efteråt. Clockclean!

The Squid and the Whale2007-08-03
För mig var denna helt klockren, dialogen, karaktärerna, miljön ja allt. De båda sönerna var ju fantastiska & Jeff Bridges som "överintellektuell" fader gör ingen besviken.

Down with Love2007-07-30
Ok, e det bara jag som stör mig så fruktansvärt mkt på Renée´Zellweger?? Finns det nån jobbigare skådis, hennes pipiga röst går mig på nerverna!Filmen då, rent stilmässigt var den rolig men storyn var lite väl fjantig.

Transformers2007-07-18
Effekterna i sig borde få en 5a men resten...nja.

Kärlek & hat2007-06-28
nä..detta var ingen höjdare. Den enda behållningen är Daniel Craig.

Raving2007-06-01
Väldigt snygg och "New York-ish" och Zooey är het som vanligt. Men lite väl tunn story. Bättre lycka nästa gång Julia.

Dreamgirls2007-06-01
Musiken svänger en del, men filmen i sig kändes hafsig i sin helhet.

Svensexan2007-05-21
Tom Hanks är ju riktigt rolig, han borde göra fler komedier nuförtiden, tycker ja.

The Holiday2007-05-15
Det som gör denna film till en relativt stark trea är helt klart Kate Winslets skådespel. Hon är sån jäkla fantastisk skådespelerska! Kemin mellan henne och Jack Black e najs. Men Cameron vet jag ej vad hon håller på med, men i sin helhet funkar det.

I Heart Huckabees2007-05-14
Mark Wahlberg var ju grymt rolig.

Satisfaction2007-04-29
Det finns för få av såna här filmer nu, som fångar allt det klychiga på sånt här charmigt sätt som det görs i Satisfaction.

Boy Eats Girl2007-04-06
Jag undra vad som försigår i de producenters huvuden när de bestämmer sig för att finansiera sånt här möööög.

Chasing Papi2007-04-06
Mår dåligt av sånt här crapcrap, kunde ej se klart hela.

Intermezzo2007-04-04
Se den svenska original versionen istället.

Romy & Michele - blondiner har roligare...2007-03-30
Det rinner tårar när de dansar tillsammans med Cummings karaktär på deras High school?reunion!

Den lilla sjöjungfrun2007-03-30
En fyra för det var verkligen en film jag älskade när jag var liten. Och den ända Disney som jag ägt/äger.

Anastasia2007-03-30
Den sv.versionen e bra med Helen Sjöholm som röst till Anastasia.

Fantastic Four2007-03-30
Fattar fortfarande inte att jag såg den på bio, kommer att skämmas resten av livet för denna handling.

Nästa sida »